Dieta antycellulitowa

1500 kcal

Dla osób zmagających się z nadmiernym zatrzymywaniem wody w organizmie. Dieta antycellulitowa zawiera produkty o wysokiej wartości odżywczej, takie jak chudy nabiał, mięso oraz produkty zbożowe bogate w błonnik pokarmowy.


W jadłospisie nie zabraknie również świeżych warzyw, owoców i produktów działających moczopędnie, co zapobiega powstawaniu pomarańczowej skórki.

pomaga pozbyć się cellulitu

usuwa nadmiar wody z organizmu

skomponowana przez dietetyka

Trustpilot

Przykładowe menu

Śniadanie

Wytrawne muffiny z kminkiem i hummusem, słupki kolorowej papryki

Drugie śniadanie

Sałatka z arbuzem, oliwkami, mozzarellą, pestkami słonecznika, pełnoziarnistymi grzankami i cytrynowym dressingiem

Obiad

Pierś z indyka w sosie śliwkowym, kasza gryczana z natką pietruszki, zielone szparagi z sezamem

Podwieczorek

Smoothie ze szpinakiem, jabłkiem, ananasem i spiruliną

Kolacja

Warzywa stir fry z wołowiną, orzechami arachidowymi i makaronem vermicelli

Przykładowe menu - dieta antycellulitowa

Śniadanie
Jogurt naturalny z müsli owsianym, gorzką czekoladą, cynamonem i truskawkami
Drugie śniadanie
Sałatka ryżowa z tuńczykiem, kukurydzą, selerem i koperkiem
Obiad
Pierś z kurczaka zapiekana z bakłażanem, pomidorami i mozzarellą, razowe farfalle z oliwą czosnkową i natką pietruszki
Podwieczorek
Sałatka owocowa z pomarańczą, grapefruitem i jagodami goji
Kolacja
Quiche ze szpinakiem, szparagami, suszonymi pomidorami i ricottą
Śniadanie
Szakszuka z jajkiem i kolorową papryką, plasterki awokado z granatem, chrupkie pieczywo
Drugie śniadanie
Cytrynowa muffinka z makiem i lukrem z erytrytolu
Obiad
Pieczony okoń pod pesto z rukoli, frytki z topinamburu, sałatka z cukinii z orzeszkami piniowymi
Podwieczorek
Domowa galaretka malinowa z owocami
Kolacja
Sałatka z grillowanym indykiem, pomidorkami cherry, ogórkiem i dressingiem mango-chili
Śniadanie
Ser koryciński z czarnuszką, cząstki pomidora malinowego z kiełkami groszku, pieczywo żytnie
Drugie śniadanie
Kakaowy serniczek na owsianym spodzie z musem wiśniowym
Obiad
Pulpeciki drobiowe w sosie koperkowym, kasza orkiszowa z czarną soczewicą, surówka z tartej marchwi z chrzanem
Podwieczorek
Chłodnik ogórkowy z orzechami włoskimi i miętą
Kolacja
Szaszłyki z wędzonym tofu, bakłażanem, pieczarkami, papryką i sosem chipotle
Śniadanie
Jagodowa amarantusanka z orzechami laskowymi i cynamonowym jogurtem
Drugie śniadanie
Cukinia faszerowana razowym kuskusem z warzywami
Obiad
Tajskie curry z kurczakiem, brokułem, groszkiem cukrowym i pędami bambusa, ryż jaśminowy ze świeżą kolendrą
Podwieczorek
Krem z pomidorów z bazyliowymi grzankami
Kolacja
Gryczany naleśnik z wędzonym serkiem włoskim, śliwką i jarmużem
Śniadanie
Twarożek ze szczypiorkiem i czosnkiem niedźwiedzim, cząstki rzodkiewki, bułeczka grahamka
Drugie śniadanie
Fasolowe brownie z orzechami pekan, cząstki śliwki
Obiad
Pełnoziarniste tagliatelle w sosie szpinakowym, sałata radicchio z pieczoną ciecierzycą, papryką i vinaigrette
Podwieczorek
Brzoskwiniowe crumble z orzechową kruszonką
Kolacja
Sałatka z wędzonym pstrągiem, jajkiem, kaparami, pestkami dyni i sosem cesarskim
Śniadanie
Gofry orkiszowe z kremem kawowo-waniliowym, borówkami i prażonymi migdałami
Drugie śniadanie
Sałatka z rukolą, awokado, melonem i jagodami goji
Obiad
Tagine z wołowiną, papryką, bakłażanem i suszona morelą, kasza bulgur z kurkumą i natką pietruszki
Podwieczorek
Pianka jogurtowa z musem gruszkowo-agrestowym
Kolacja
Bowl z pieczonym kalafiorem, soczewicą, serkiem greckim, kiszoną rzepą, granatem i dressingiem tahini
Śniadanie
Omlet z wędliną drobiową i zielonym groszkiem, sałatka z ogórkiem i pepitkami z soczewicy
Drugie śniadanie
Batoniki z nasionami chia i masłem orzechowym, cząstki nektarynki
Obiad
Pulpeciki z tofu w sosie chrzanowym, kasza pęczak z fasolą mung, surówka z buraczków
Podwieczorek
Duszona młoda kapusta z pieczarkami i koperkiem
Kolacja
Pizza na spodzie z ciecierzycy z karczochami, cukinią, pomidorkami cherry i mozzarellą
W menu znajdują się
produkty bogate w błonnik, świeże warzywa, owoce
chude mięso i ryby, jaja
nabiał pod wieloma postaciami
pełnoziarniste produkty zbożowe, orzechy i pestki
W menu znajdują się
produkty bogate w błonnik, świeże warzywa, owoce
chude mięso i ryby, jaja
nabiał pod wieloma postaciami
pełnoziarniste produkty zbożowe, orzechy i pestki
Zwiń
Zobacz więcej

Antycellulitowa dieta pudełkowa okiem dietetyka

Dla kogo jest dieta antycellulitowa? 
Jakie korzyści daje jej stosowanie? 
Co znajdziesz w menu diety antycellulitowej? 
Czy można schudnąć na tej diecie? 

Obejrzyj wideo i poznaj odpowiedzi na te pytania.

Antycellulitowa dieta pudełkowa

Wybierając pudełkową dietę antycellulitową, zadbasz o pozbycie się nadmiaru wody z organizmu, a potas obecny w diecie będzie dodatkowo działać przeciwobrzękowo. Pamiętaj, że w pozbywaniu się „pomarańczowej skórki” dieta, podobnie jak i aktywność fizyczna, odgrywa kluczową rolę.

Antycellulitowa dieta pudełkowa powstała z myślą o osobach, które borykają się z cellulitem. Problem ten dotyczy coraz większej liczby osób, a jego zniwelowanie zależy w dużej mierze od stosowanej diety. Aby ułatwić Ci walkę z pomarańczową skórką, skomponowaliśmy smaczną i zdrową antycellulitową dietę pudełkową o kaloryczności 1500 kcal.

W menu znajdziesz chude mięso, ryby, nabiał, warzywa i owoce, pełnoziarniste produkty zbożowe oraz orzechy. W diecie antycellulitowej nie brakuje też produktów moczopędnych, które pomagają w usuwaniu nadmiaru wody z organizmu. Ograniczyliśmy też użycie soli, co sprawia, że nasza dieta antycellulitowa jest jeszcze bardziej skuteczna i zdrowsza.

Jadłospis antycellulitowej diety pudełkowej komponowany jest przez doświadczonych dietetyków, którzy dbają o odpowiedne zbilansowanie posiłków pod kątem składników odżywczych. Korzystając z naszego cateringu dietetycznego nie musisz obawiać się o niedobory żywieniowe. Dokładnie sprawdzamy kaloryczność naszych dań, abyś miał pewność, że zamawiając naszą dietę, dostarczasz sobie dokładnie tyle energii, ile zadeklarowaliśmy. Posiłki przyrządzane są przez doświadczony zespół kucharzy w kuchni z certyfikatem bezpieczeństwa żywności HACCP.


Więcej o diecie antycellulitowej znajdziesz na naszym blogu. 


Antycellulitowa dieta pudełkowa – konsultacja dietetyczna

Nie masz pewności, czy dieta antycellulitowa jest dla Ciebie? A może nie wiesz, czy 1500 kalorii to odpowiednia kaloryczność? Nasz dietetyk jest do Twojej dyspozycji! Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji ze specjalistą zarówno przed złożeniem zamówienia, jak i w trakcie jego trwania. Dzięki temu możesz sprawdzić, czy wybrana dieta jest dostosowana do Twojego zapotrzebowania energetycznego oraz celu sylwetkowego, a także omawiać swoje postępy. Nasz dietetyk chętnie odpowie na wszelkie pytania, dotyczące zdrowego odżywiania czy odchudzania. Specjalista czeka na Twój telefon przez 7 dni w tygodniu!


Jak zamówić antycellulitową dietę pudełkową?

Dietę antycellulitową możesz zamówić podczas rozmowy z naszym dietetykiem. Wystarczy, że podasz wszystkie dane, niezbędne do realizacji dostawy, a specjalista wyśle Ci wszystkie informacje na wskazany adres mailowy. Zamówienie możesz złożyć też za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. Konto w sklepie umożliwia też podgląd aktualnego menu zamówionej diety. Podczas trwania zamówienia możesz dokonywać modyfikacji, np. zmieniać rodzaj lub kaloryczność diety, a także adres oraz terminy dostaw. Czekamy na Twoje zamówienie! Chętnie dostarczymy Twoją antycellulitową dietę pudełkową.
 

Czytaj więcej
Darmowe porady dietetyczne
Zostaw numer – oddzwonimy!
Lub zadzwoń:
22 730 00 69

Dlaczego dieta pudełkowa?

Oszczędność czasu
Codzienna dostawa świeżo przygotowanych posiłków pozwoli Ci zaoszczędzić czas na zakupach spożywczych, planowaniu oraz gotowaniu posiłków.
Lepsze samopoczucie
Wszystkie nasze diety zawierają niezbędne składniki odżywcze, witaminy i minerały. Jedzenie takich posiłków to gwarancja lepszego samopoczucia i więcej energii do działania.
Poprawa zdrowia
Dania są komponowane przez dietetyków i dostarczają wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Dzięki temu schudniesz zdrowo i bez efektu jojo.
Zróżnicowane menu
Nasze diety to możliwość spróbowania dań z różnych stron świata, zarówno wytrawnych jak i słodkości. W zestawach nie brakuje przysmaków kuchni włoskiej, tajskiej, japońskiej, polskiej i wielu innych.
Wygoda i elastyczność
W trakcie trwania zamówienia możesz zmieniać rodzaj i kaloryczność diety, adres dostaw oraz ich terminy. W ofercie znajdziesz kilkanaście diet w wielu wariantach kaloryczności, dzięki czemu z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

Zobacz również:

od 62.90 zł/dzień
Niski indeks glikemiczny

Dedykowana osobom z insulinoopornością. Pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi. Polecana również w celu ograniczenia cukrów prostych w diecie.

Zobacz menu
Dieta o niskim indeksie glikemicznym
od 62.90 zł/dzień
Dla diabetyka

Skierowana do osób z cukrzycą typu II. 

Dieta jest oparta na produktach o niskim i średnim indeksie glikemicznym.

Zobacz menu
Dieta dla diabetyka
od 59.90 zł/dzień
Wegetariańska + ryby

Dla osób, które nie jadają mięsa, ale chcą wzbogacić dietę o ryby. Menu opiera się na warzywach, zdrowych produktach zbożowych, rybach, nabiale oraz owocach.

Zobacz menu
Dieta wegetariańska + ryby
od 57.90 zł/dzień
Wegetariańska

Dla osób, które nie jedzą mięsa. Zbilansowana i różnorodna dieta z której wykluczyliśmy mięso i ryby. Źródłem białka są m.in. rośliny strączkowe, jaja i nabiał.

Zobacz menu
Dieta wegetariańska
od 62.90 zł/dzień
Wegańska

Dla osób na diecie roślinnej. Zbilansowana dieta bez produktów odzwierzęcych. Skomponowana z warzyw, roślin strączkowych, produktów zbożowych, owoców oraz orzechów.

Zobacz menu
Dieta wegańska
od 60.90 zł/dzień
Bez glutenu i nabiału

Dedykowana osobom z obniżoną tolerancją glutenu i alergią na białka mleka. Z menu wykluczyliśmy nabiał i jaja oraz ograniczyliśmy gluten.

Zobacz menu
Dieta bez glutenu i nabiału
×
Ta strona wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies). Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.