Dieta niskokaloryczna

1000, 1200, 1500, 1800, 2000, 2200, 2500 kcal

Chcesz zdrowo się odżywiać? Planujesz zrzucić zbędne kilogramy? Wybierz naszą najbardziej różnorodną dietę niskokaloryczną. 


W menu znajdziesz m.in. chude mięso oraz nabiał, ryby, produkty zbożowe, warzywa, owoce i orzechy.
 

składniki najwyższej jakości

różnorodne menu

skomponowana przez dietetyka

Trustpilot

Przykładowe menu

Śniadanie

Owsianka z miodem, kiwi, truskawkami, amarantusem i orzechami laskowymi

Drugie śniadanie

Sałatka z tuńczykiem, jajkiem, pomidorkami cherry i oliwkami

Obiad

Pieczone polędwiczki wieprzowe, risotto z soczewicą i zielonym groszkiem, surówka z czerwonej kapusty i marchewki

Podwieczorek

Pudding jaglany z płatkami kokosowymi i musem z mango

Kolacja

Meksykańska tortilla z czerwoną fasolą, kukurydzą, żółtą papryką i salsą verde

Przykładowe menu - dieta niskokaloryczna

Śniadanie
Muffinki orkiszowe z nasionami chia, serek homogenizowany z cynamonem i prażoną gruszką
Drugie śniadanie
Sałatka meksykańska z cheddarem, kukurydzą, ogórkiem i jalapeño
Obiad
Pierś z kurczaka w kremowym sosie ajvarowym, kasza jaglana z kurkumą, surówka z kapusty pekińskiej z sosem koperkowym
Podwieczorek
Lekki jogurt bałkański z kardamonem i borówkami
Kolacja
Sałatka z pieczonym batatem, ciecierzycą, awokado, pomidorkami cherry, rukolą i dressingiem tahini
Śniadanie
Twarożek z rzodkiewką i koperkiem, jajko z sosem szczypiorkowym, pieczywo żytnie z pestkami dyni
Drugie śniadanie
Babeczki z zieloną herbatą matcha, cząstki grapefruita
Obiad
Aromatyczna wołowina z warzywami w pięciu smakach, makaron z fasoli mung z prażonymi ziarnami kolorowego sezamu
Podwieczorek
Domowy budyń śmietankowy z sosem malinowym
Kolacja
Szaszłyk z kurczakiem, cukinią, pieczarkami, bakłażanem i papryką z domowym sosem barbecue
Śniadanie
Egipska pasta z bobu i awokado, słupki kolorowej marchewki, bułeczka z ziarnami
Drugie śniadanie
Lekki sernik czekoladowy na otrębowym spodzie
Obiad
Pierś z indyka w sosie musztardowo-miodowym, purée ziemniaczano-brokułowe, marchew paryska z tymiankiem
Podwieczorek
Pianka cytrynowa z biszkoptami, marakują i granatem
Kolacja
Sałatka z dojrzewającą szynką, melonem, ogórkiem, prażonym słonecznikiem i sosem balsamicznym
Śniadanie
Omlet z suszonymi pomidorami i bazylią, mieszanka chrupiących sałat z ogórkiem i pestkami dyni
Drugie śniadanie
Batoniki zbożowe z migdałami, daktylami, miodem i żurawiną
Obiad
Schab w sosie chrzanowym, kasza pęczak i bulgur z natką pietruszki, kolorowa fasolka szparagowa z prażonym sezamem
Podwieczorek
Pudding chia z musem truskawkowym z liczi
Kolacja
Indyjskie samosy z warzywami i słodko-pikantnym sosem, słupki kalarepy, selera i marchewki
Śniadanie
Naleśnik z brzoskwiniowym twarożkiem, cząstki melona quantalupe z orzechami pekan
Drugie śniadanie
Placuszki cukiniowe z serkiem greckim i sosem tzatziki
Obiad
Fettuccine all tonno z pomidorami, tuńczykiem, oliwkami i kaparami, sałata radicchio z ziarnami słonecznika i cytrynowym vinaigrette
Podwieczorek
Serek waniliowy z kruszonymi herbatnikami
Kolacja
Dyniowe curry z tofu, soczewicą, kolorową papryką i prażonymi nerkowcami
Śniadanie
Trójkąciki sera brie z chutney'em śliwkowym, cząstki pomidora z kiełkami groszku, pieczywo razowe
Drugie śniadanie
Szarlotka z orzechowo-owsianą kruszonką
Obiad
Cassoulet z kurczaka, jarmużu i cukinii, ryż dziki i paraboliczny, surówka z czarnej rzodkwi z koperkiem
Podwieczorek
Müsli tropikalne z suszoną papają, kokosem i jogurtem naturalnym
Kolacja
Sałatka z serkiem góralskim, gruszką, orzechami włoskimi i dressingiem żurawinowym
Śniadanie
Pełnoziarnisty chlebek bananowy z jogurtem greckim i cząstkami nektarynki
Drugie śniadanie
Sałatka z kuskusem, belugą, mango, ogórkiem i kolendrą
Obiad
Pulpeciki z dorsza w sosie koperkowym, purée z zielonego groszku z miętą, surówka z kiszonej kapusty
Podwieczorek
Domowa galaretka pomarańczowa z winogronami
Kolacja
Chili con pavo z indykiem, papryką, pomidorami i kaszą jaglaną, sałatka z rzodkiewki i granatu
W menu znajdują się
chude mięso i ryby
różnorodne warzywa i owoce
nabiał pod wieloma postaciami
produkty zbożowe – pełnoziarniste pieczywo, różne rodzaje kasz, kolorowy ryż
W menu znajdują się
chude mięso i ryby
różnorodne warzywa i owoce
nabiał pod wieloma postaciami
produkty zbożowe – pełnoziarniste pieczywo, różne rodzaje kasz, kolorowy ryż
Zwiń
Zobacz więcej

Niskokaloryczna dieta pudełkowa okiem dietetyka

Dla kogo jest ta dieta? 
Jakie korzyści daje stosowanie diety niskokalorycznej? 
Co znajdziesz w jej menu? 
Czy można na niej schudnąć? 

Obejrzyj wideo i poznaj odpowiedzi na te pytania.

Dieta niskokaloryczna – idealna pudełkowa dieta odchudzająca

Chcesz schudnąć? Jeść smacznie i zdrowo? Nie musisz eliminować żadnych produktów z menu? Niskokaloryczna dieta pudełkowa jest dla Ciebie!
To nasza najbardziej zróżnicowana dieta. W menu znajdziesz m.in.:

•    chude mięso i ryby – drób, wołowina, wieprzowina, ryby
•    warzywa i owoce – świeże i przetworzone (musy, koktajle, konfitury, sosy, pasty) 
•    nabiał pod wieloma postaciami – jogurty, sery, twarożki, jaja, 
•    produkty zbożowe – pełnoziarniste pieczywo, różne rodzaje kasz, kolorowy ryż,
•    nasiona roślin strączkowych i ich przetwory (np. tofu),
•    orzechy.

Dieta niskokaloryczna występuje w kalorycznościach: 1000 kcal, 1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2200 kcal, 2500 kcal. 

W zależności od wybranej kaloryczności dieta niskokaloryczna może: być odchudzająca, pomóc utrzymać obecną masę ciała lub przytyć.

Nie wiesz ile kalorii powinieneś jeść aby osiągnąć swój cel?
Skontaktuj się z naszym dietetykiem. Specjalista wyliczy Twoje zapotrzebowanie energetyczne i dobierze dietę zgodnie z celem jej stosowania.
 

Niskokaloryczna dieta odchudzająca – dlaczego warto?

Niskokaloryczna dieta odchudzająca to 5 starannie zbilansowanych posiłków z dostawą pod wskazany adres. Dokładnie obliczamy zarówno kaloryczność dań, jak i zawartość makroskładników. Menu układane jest przez doświadczonych dietetyków, dlatego możesz mieć pewność, że posiłki dostarczą Ci niezbędnych makroelementów w odpowiednich proporcjach. 

Dieta niskokaloryczna zawiera dużo błonnika pokarmowego, który wspiera pracę układu trawiennego oraz zwiększa uczucie sytości. 

Odchudzanie z wykorzystaniem diety niskokalorycznej będzie zdrowe i smaczne, a efekt utrzyma się na długo.

Jak zamówić niskokaloryczną dietę odchudzającą?

Dietę niskokaloryczną możesz zamówić na dwa sposoby. 
Jeśli nie masz pewności, który wariant kaloryczny będzie odpowiedni lub chcesz zadać pytania naszym dietetykom, zadzwoń pod numer: (22) 730 00 69. 
Podczas rozmowy telefonicznej możesz złożyć zamówienie na wybrane przez Ciebie dni.
Druga możliwość to zamówienie diety odchudzającej przez sklep internetowy. Wystarczy, że wybierzesz interesującą Cię dietę, terminy dostaw i adres dostawy.
 

Czytaj więcej
Darmowe porady dietetyczne
Zostaw numer – oddzwonimy!
Lub zadzwoń:
22 730 00 69

Dlaczego dieta pudełkowa?

Oszczędność czasu
Codzienna dostawa świeżo przygotowanych posiłków pozwoli Ci zaoszczędzić czas na zakupach spożywczych, planowaniu oraz gotowaniu posiłków.
Lepsze samopoczucie
Wszystkie nasze diety zawierają niezbędne składniki odżywcze, witaminy i minerały. Jedzenie takich posiłków to gwarancja lepszego samopoczucia i więcej energii do działania.
Poprawa zdrowia
Dania są komponowane przez dietetyków i dostarczają wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Dzięki temu schudniesz zdrowo i bez efektu jojo.
Zróżnicowane menu
Nasze diety to możliwość spróbowania dań z różnych stron świata, zarówno wytrawnych jak i słodkości. W zestawach nie brakuje przysmaków kuchni włoskiej, tajskiej, japońskiej, polskiej i wielu innych.
Wygoda i elastyczność
W trakcie trwania zamówienia możesz zmieniać rodzaj i kaloryczność diety, adres dostaw oraz ich terminy. W ofercie znajdziesz kilkanaście diet w wielu wariantach kaloryczności, dzięki czemu z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

Zobacz również:

od 57.90 zł/dzień
Wegetariańska

Dla osób, które nie jedzą mięsa. Zbilansowana i różnorodna dieta z której wykluczyliśmy mięso i ryby. Źródłem białka są m.in. rośliny strączkowe, jaja i nabiał.

Zobacz menu
Dieta wegetariańska
od 57.90 zł/dzień
Wegetariańska + ryby

Dla osób, które nie jadają mięsa, ale chcą wzbogacić dietę o ryby. Menu opiera się na warzywach, zdrowych produktach zbożowych, rybach, nabiale oraz owocach.

Zobacz menu
Dieta wegetariańska + ryby
od 62.90 zł/dzień
Wegańska

Dla osób na diecie roślinnej. Zbilansowana dieta bez produktów odzwierzęcych. Skomponowana z warzyw, roślin strączkowych, produktów zbożowych, owoców oraz orzechów.

Zobacz menu
Dieta wegańska
od 60.90 zł/dzień
Bez glutenu i laktozy

Dla osób z obniżoną tolerancją glutenu i laktozy. W menu ograniczono gluten oraz laktozę.
Znajduje swoje zastosowanie m.in. w leczeniu chorób autoimmunologicznych.

Zobacz menu
Dieta bez glutenu i laktozy
od 60.90 zł/dzień
Bez glutenu i nabiału

Dedykowana osobom z obniżoną tolerancją glutenu i alergią na białka mleka. Z menu wykluczyliśmy nabiał i jaja oraz ograniczyliśmy gluten.

Zobacz menu
Dieta bez glutenu i nabiału
od 60.90 zł/dzień
Bez nabiału

Dla osób chcących wykluczyć nabiał i jaja z diety. Łagodzi objawy nietolerancji pokarmowych, pozytywnie wpływa na gospodarkę hormonalną i stan skóry.

Zobacz menu
Dieta bez nabiału
×
Ta strona wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies). Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.