Dieta ketogeniczna

1000, 1200, 1500, 1800, 2000, 2200, 2500, 3000, 3500, 4000 kcal

Dedykowana osobom, które chcą szybko schudnąć.
Oparta na zwierzęcych i roślinnych tłuszczach oraz produktach nabiałowych. W jadłospisie nie brakuje mięsa, jaj, tłustych ryb, warzyw oraz niektórych owoców.

Dieta komponowana jest przez doświadczonych dietetyków. Duży udział tłuszczów sprawia, że porcje posiłków są mniejsze objętościowo, natomiast zapewniają uczucie sytości i eliminują chęć podjadania.

W zależności od kaloryczności diety, zestaw składa się z 4 lub 5 posiłków.

niskowęglowodanowa

bogata w tłuszcze

skomponowana przez dietetyka

Trustpilot

Przykładowe menu

Śniadanie

Jajka z płatkami papryki chili zapiekane w awokado, wytrawny keto muffin

Przekąska

Kakaowy deser chia z musem malinowym

Obiad

Cytrynowy filet z łososia, purée kalafiorowo-dyniowe z kurkumą, zielone szparagi z wiórkami parmezanu

Kolacja

Sałatka z dojrzewającą szynką, mozzarellą, pomidorkami, oliwkami, pestkami dyni i dressingiem

Przykładowe menu - dieta ketogeniczna

Śniadanie
Pasztet wieprzowy z musem śmietanowo-chrzanowym, cząstki ogórka, domowy keto chlebek
Przekąska
Kruche ciasteczka pomarańczowe z mąki kokosowej i ricotty
Obiad
Kurczak zapiekany z pieczarkami i żółtym serem, groszek cukrowy w maślanym sosie z kolorowym sezamem i szynką parmeńską
Kolacja
Bakłażan pieczony z serkiem greckim, oliwkami, parmezanem, rozmarynem i tymiankiem
Śniadanie
Omlet z mozzarellą i pomidorami, mieszanka sałat z chipsami z boczku, pestkami słonecznika i vinaigrette
Przekąska
Domowe guacamole z krakersami z sera cheddar
Obiad
Karkówka w sosie własnym, kopytka z kalafiora, surówka z kapusty pekińskiej z papryką, majonezem i szczypiorkiem
Kolacja
Makaron z cukinii z pietruszkowym pesto, pomidorkami koktajlowymi, kaparami i krewetkami
Śniadanie
Sałatka z tuńczykiem, oliwkami, papryką, jarmużem, pestkami słonecznika i parmezanem
Przekąska
Ciasto marchewkowe z mąki migdałowej z orzechami włoskimi
Obiad
Maślane curry z kurczakiem, kalafiorem i fasolką szparagową, roszponka z ogórkiem i sosem sezamowo-sojowym
Kolacja
Francuskie naleśniki z szynką parmeńską, mozzarellą i dipem sriracha-mayo
Śniadanie
Jajko sadzone z chrupiącym boczkiem, plastry grillowanego sera halloumi, cząstki papryki
Przekąska
Tartinki z cukinii z twarożkiem z bryndzą i pestkami słonecznika
Obiad
Schab pieczony w musztardzie, kalarepa duszona w śmietanie z koperkiem, brukselka smażona z drobiową kiełbasą i czosnkiem
Kolacja
Kremowa zupa serowo-brokułowa z cheddarem i prażonymi orzechami nerkowca
Śniadanie
Omlet migdałowy z serkiem homogenizowanym, krem czekoladowy z orzechów laskowych
Przekąska
Sałatka z mozzarellą, awokado, pomidorkami cherry i sosem bazyliowym
Obiad
Pulpeciki rybne z łososia i mintaja w sosie śmietanowo-koperkowym, rosti z cukinii smażone na maśle klarowanym
Kolacja
Bigos z białej i kiszonej kapusty z karkówką, kiełbasą śląską i pieczarkami
Śniadanie
Kieszonki pieczonego schabu z pastą jajeczną, pieczarkami i serem gouda, słupki kolorowej papryki
Przekąska
Serniczek z nerkowców z musem jagodowym
Obiad
Mielony kotlet wieprzowy, sałatka z brokułem, pomidorkami cherry, wędzonym serem, pestkami słonecznika i sosem aioli
Kolacja
Mieszanka sałat z boczkiem, serem pleśniowym, ogórkiem, oliwkami i dressingiem musztardowym
Śniadanie
Koreczki z kabanosami, serem gouda i ogórkiem kiszonym, brokułowa bułeczka
Przekąska
Ciasto czekoladowe z cukinią i kardamonem
Obiad
Karkówka pieczona w kiszonej kapuście, purée kalafiorowe z parmezanem, sałata lodowa z ogórkiem, szczypiorkiem i śmietaną
Kolacja
Serowa keto pizza z chorizo, oliwkami, kolorową papryką i ziołowym sosem pomidorowym
W menu znajdują się
mięso, ryby, nabiał jaja
niskowęglowodanowe warzywa i owoce
orzechy, pestki
oleje
W menu znajdują się
mięso, ryby, nabiał jaja
niskowęglowodanowe warzywa i owoce
orzechy, pestki
oleje
Zwiń
Zobacz więcej

Ketogeniczna dieta pudełkowa okiem dietetyka

Dla kogo jest dieta keto? 
Jakie korzyści daje stosowanie diety ketogenicznej? 
Co znajdziesz w menu diety keto? 
Czy można schudnąć na diecie ketogenicznej? 

Obejrzyj wideo i poznaj odpowiedzi na te pytania.

Dieta ketogeniczna – catering dietetyczny

Dieta dla osób chcących szybko schudnąć, zwalczyć problemy z kontrolowaniem uczucia głodu, czy odzwyczaić się od jedzenia słodyczy. Z uwagi na niecodzienną kompozycję menu, może sprawdzić się u osób poszukujących nowych doznań smakowych. Cykliczne stosowanie diety ketogenicznej znajdzie zastosowanie także u osób aktywnych fizycznie oraz trenujących siłowo.

Założeniami diety ketogenicznej jest wysoka podaż tłuszczów przy znaczącym ograniczeniu węglowodanów. W diecie keto znajdziesz m. in. różnego rodzaju mięsa, jaja, ryby, oleje, nasiona i orzechy. Wykluczone są główne źródła węglowodanów, takie jak produkty zbożowe, warzywa strączkowe oraz większość owoców.

Ketogeniczna dieta pudełkowa – na czym polega?

Dieta ketogeniczna bije rekordy popularności. Wszystko dlatego, że pozwala na skuteczne pozbycie się zbędnych kilogramów w stosunkowo krótkim czasie, a przy tym jest bardzo smaczna. Jej jadłospis oparty jest głownie na tłuszczach i białku. Dieta keto eliminuje większość źródeł węglowodanów, czyli kasze, ryż, ziemniaki, makarony, pieczywo oraz niektóre owoce.

Dieta ketogeniczna polecana jest osobom aktywnym fizycznie oraz tym, które chcą szybko stracić na wadze. Ważne jednak, by stosować ją cyklicznie, a przed rozpoczęciem diety keto, skontaktować się z lekarzem.

Więcej o diecie ketogenicznej przeczytasz na naszym blogu.


Produkty zakazane w diecie keto

Czego nie jeść na diecie ketogenicznej? Zakazane w diecie keto są wszelkie słodycze. Batoniki, słodzone lody, dżemy, napoje gazowane, a nawet ziemniaki oraz rośliny strączkowe muszą na stałe zniknąć z Twojego menu, jeśli planujesz przejście na dietę keto. Warto też pamiętać, że owoce również zawierają cukier, dlatego nie zaleca się jedzenia winogron, pomarańczy czy suszonych owoców. W diecie ketogenicznej nie znajdziesz również popularnych źródeł węglowodanów, jak choćby ryż, kasza, makaron, płatki śniadaniowe i pieczywo. Należy również zrezygnować z miodu, syropu klonowego oraz wszelkich produktów, zawierających cukier.


Co znajdziesz w ketogenicznej diecie pudełkowej?

Dieta pudełkowa ketogeniczna to po pierwsze bogactwo smaków! Obok produktów odzwierzęcych, takich jak mięso, jaja czy nabiał znajdziesz w niej również mnóstwo źródeł tłuszczów roślinnych. W posiłkach keto nie brakuje orzechów, najwyższej jakości oliwy z oliwek, awokado, pestek, nasion chia oraz mleka kokosowego. Oczywiście znajdziesz tu także mięso oraz tłuste ryby, a także produkty nabiałowe, jak choćby serek ziarnisty, twaróg czy różnego rodzaju sery.


Ze względu na różnorodność, atrakcyjność, bogactwo składników i smak diety ketogenicznej, wartości odżywcze różnią się w poszczególnych dniach. Twoja całodniowa dieta keto będzie bogata w tłuszcze (65-80%), wysokowartościowe białko (15-30%), dbamy również o to, aby zawierała bardzo mało węglowodanów (do 10%).


Posiłki w diecie ketogenicznej są mniejsze objętościowo z uwagi na wysoką kaloryczność składników. Możesz jednak liczyć na uczucie sytości, które zapewni wysoka podaż tłuszczu oraz białka. Jeśli nie wiesz, jaka kaloryczność diety keto będzie dla Ciebie odpowiednia, skontaktuj się z naszym dietetykiem!
 

Czytaj więcej
Darmowe porady dietetyczne
Zostaw numer – oddzwonimy!
Lub zadzwoń:
22 730 00 69

Dlaczego dieta pudełkowa?

Oszczędność czasu
Codzienna dostawa świeżo przygotowanych posiłków pozwoli Ci zaoszczędzić czas na zakupach spożywczych, planowaniu oraz gotowaniu posiłków.
Lepsze samopoczucie
Wszystkie nasze diety zawierają niezbędne składniki odżywcze, witaminy i minerały. Jedzenie takich posiłków to gwarancja lepszego samopoczucia i więcej energii do działania.
Poprawa zdrowia
Dania są komponowane przez dietetyków i dostarczają wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Dzięki temu schudniesz zdrowo i bez efektu jojo.
Zróżnicowane menu
Nasze diety to możliwość spróbowania dań z różnych stron świata, zarówno wytrawnych jak i słodkości. W zestawach nie brakuje przysmaków kuchni włoskiej, tajskiej, japońskiej, polskiej i wielu innych.
Wygoda i elastyczność
W trakcie trwania zamówienia możesz zmieniać rodzaj i kaloryczność diety, adres dostaw oraz ich terminy. W ofercie znajdziesz kilkanaście diet w wielu wariantach kaloryczności, dzięki czemu z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

Zobacz również:

od 68.90 zł/dzień
Sportowa

Dla osób aktywnych fizycznie, dążących do zwiększenia masy mięśniowej. Zbilansowane posiłki ze zwiększoną zawartością białka i ograniczoną zawartością cukrów prostych.

Zobacz menu
Dieta sportowa
od 62.90 zł/dzień
Niski indeks glikemiczny

Dedykowana osobom z insulinoopornością. Pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi. Polecana również w celu ograniczenia cukrów prostych w diecie.

Zobacz menu
Dieta o niskim indeksie glikemicznym
od 62.90 zł/dzień
Dla diabetyka

Skierowana do osób z cukrzycą typu II. 

Dieta jest oparta na produktach o niskim i średnim indeksie glikemicznym.

Zobacz menu
Dieta dla diabetyka
od 57.90 zł/dzień
Niskokaloryczna

Dla każdego, kto chce zrzucić zbędne kilogramy lub wypracować zdrowe nawyki żywieniowe. Nasza najbardziej zróżnicowana dieta, nie wyklucza żadnych grup produktów.

Zobacz menu
Dieta niskokaloryczna
od 57.90 zł/dzień
Bez ryb

Idealna dla osób wykluczających ryby i owoce morza z codziennego menu. Dieta oparta na warzywach, zdrowych produktach zbożowych, chudym mięsie, nabiale i owocach.

Zobacz menu
Dieta bez ryb
od 60.90 zł/dzień
Bezglutenowa

Dla osób z obniżoną tolerancją glutenu oraz pomocna w przypadku niektórych chorób autoimmunologicznych.

Zobacz menu
Dieta bezglutenowa
×
Ta strona wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies). Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.