Dieta wegańska

1000, 1200, 1500, 1800, 2000 kcal

Wegańska dieta pudełkowa to zbilansowane, roślinne menu, w którym nie znajdziesz produktów odzwierzęcych (mięsa, jaj, ryb, owoców morza, nabiału, miodu).

Nasz wegański jadłospis bazuje na produktach pełnoziarnistych, roślinach strączkowych, warzywach, owocach, orzechach i nasionach.

bez produktów pochodzenia zwierzęcego

odpowiednio zbilansowana

skomponowana przez dietetyka

Trustpilot

Przykładowe menu

Śniadanie

Wegańska szakszuka z tofu, edamame i jarmużem, baba ghanoush z granatem, bułeczka

Drugie śniadanie

Gratin z batatów i selera z wegańskim beszamelem i rozmarynem

Obiad

Nuggetsy z seitanu w sezamowej panierce, pieczone ziemniaki z tymiankiem, sałatka z nektarynką, awokado i sosem orzechowym

Podwieczorek

Kawowy pudding z kiwi i borówkami

Kolacja

Sałatka z rukolą, karmelizowanym burakiem, wegańskim serkiem, ciecierzycą, pomarańczą i miętowym dressingiem

Przykładowe menu - dieta wegańska

Śniadanie
Hummus dyniowy, słupki ogórka, oliwki faszerowane migdałami, pieczywo żytnie z żurawiną
Drugie śniadanie
Korzenny chlebek marchewkowy, cząstki grapefruita
Obiad
Tofu kung pao z makaronem ryżowym, różyczki blanszowanego brokułu z orzechami arachidowymi
Podwieczorek
Budyń kokosowy z musem porzeczkowym
Kolacja
Kukurydziana quesadilla z frijoles refritos, wegańską mozzarellą i aromatyczną salsą verde
Śniadanie
Plasterki wegańskiego sera o smaku wędzonej goudy, pomidorki koktajlowe, bułeczka grahamka
Drugie śniadanie
Deser z polenty z melonem, miętą i borówkami
Obiad
Klopsiki warzywne z dipem curry, kolorowy ryż, surówka z czerwonej kapusty pekińskiej z ogórkiem i świeżą kolendrą
Podwieczorek
Zupa krem z grochu i jabłek z prażonymi pestkami słonecznika
Kolacja
Pizza z boczniakami, kukurydzą, papryką i wegańskim sosem czosnkowo-ziołowym
Śniadanie
Farinata z porem, zielonym groszkiem i pesto z rukoli, sałatka tabbouleh z kuskusem, pomidorami i ogórkiem
Drugie śniadanie
Owsianka z masłem orzechowym, cynamonem i prażonymi śliwkami
Obiad
Aromatyczny ratatouille z fasolką adzuki, makaron z czerwonej soczewicy z czosnkiem i natką pietruszki
Podwieczorek
Wegańskie mango lassi z jogurtem sojowym
Kolacja
Gnocchi ziemniaczane z pieczonymi warzywami, świeżym tymiankiem i oliwą truflową
Śniadanie
Pasztet sojowy z pieczarkami i koperkiem, cząstki ogórka małosolnego, pieczywo razowe
Drugie śniadanie
Placuszki bananowe z tapioką i dżemem pomarańczowym
Obiad
Gołąbki z seitanem w sosie paprykowym, kasza orkiszowa z czerwonym sorgo, kolorowa fasolka szparagowa
Podwieczorek
Panna cotta z zieloną herbatą matcha i musem jagodowym
Kolacja
Falafel z bobu z dipem sriracha, sałatka birmańska z pomidorów z szalotką, sezamem i limonką
Śniadanie
Pełnoziarniste muffinki z konfiturą malinowo-różaną, jogurt owsiany z domową granolą orzechową
Drugie śniadanie
Cukinia faszerowana komosą ryżową z kurkami, dynią i wędzoną papryką
Obiad
Makaron linguine z sosem bolognese z wędzonym tofu, sałatka z fenkułem, mandarynką, orzechami pekan i dressingiem balsamicznym
Podwieczorek
Chłodnik z awokado i ogórka z miętą i cytryną
Kolacja
Azjatycki bowl z fasolką edamame, marchewką, glonami wakame, ryżem jaśminowym z sosem gochujang
Śniadanie
Płatki gryczane z bananem i gorzką czekoladą, cząstki gruszki z orzechami laskowymi
Drugie śniadanie
Sałatka z pieczoną marchwią, belugą, wegańskim serkiem i granatem
Obiad
Meksykańskie chili sin carne z fasolą pinto, kasza bulgur z kolendrą, surówka colesław z czerwonej kapusty
Podwieczorek
Jogurt migdałowy z otrębami pszennymi i musem truskawkowym
Kolacja
Złociste naleśniki z kurkumą, warzywnym farszem curry i dipem chipotle
Śniadanie
Wegański twarożek z tofu z rzodkiewką i szczypiorkiem, cząstki pomidora, bułeczka z ziarnami
Drugie śniadanie
Jabłkowo-rabarbarowy cobbler z sosem waniliowym
Obiad
Burgery z ciecierzycy i batatów, chutney z czerwonej cebuli, pieczone frytki z brukwi, blanszowany kalafior romanesco
Podwieczorek
Ciasteczka amarantusowe z suszoną morelą i wiórkami kokosowymi
Kolacja
Sałatka z makaronem vermicelli, grzybami shiitake, fasolą mung, kapustą pak choi i sosem sojowym
W menu znajdują się
nasiona roślin strączkowych
roślinne substytuty nabiału
produkty zbożowe oraz pestki i orzechy
różnorodne warzywa i owoce
W menu znajdują się
nasiona roślin strączkowych
roślinne substytuty nabiału
produkty zbożowe oraz pestki i orzechy
różnorodne warzywa i owoce
Zwiń
Zobacz więcej

Wegańska dieta pudełkowa okiem dietetyka

Dla kogo jest dieta roślinna? 
Jakie korzyści daje stosowanie diety wegańskiej? 
Co znajdziesz w jej menu? Jakie są źródła białka?
Czy można na niej schudnąć? 

Obejrzyj wideo i poznaj odpowiedzi na te pytania.

Wegańska dieta pudełkowa

Wegańska dieta pudełkowa opiera się na roślinach strączkowych – ciecierzycy, fasoli, soi i innych, produktach zbożowych, warzywach, owocach, roślinnych zamiennikach nabiału, orzechach oraz ziarnach. 


Dieta roślinna w cateringu dietetycznym występuje w pięciu wariantach kalorycznych: 1000 kcal, 1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal. 


Wybór kaloryczności zależy od Twojego zapotrzebowania oraz celu stosowania diety. W podjęciu właściwej decyzji pomoże Ci nasz dietetyk.
 

Menu wegańskiego cateringu dietetycznego układane jest przez profesjonalnych dietetyków, którzy dbają nie tylko o odpowiednią kaloryczność dań, lecz także o staranne zbilansowanie diety wegańskiej pod kątem składników odżywczych. 


Nasze posiłki są wysokobłonnikowe i wspierają prawidłową pracę układu trawiennego. Zrezygnowaliśmy ze smażenia w głębokim tłuszczu, dzięki czemu z naszych diet mogą korzystać osoby z podwyższonym cholesterolem czy nadciśnieniem tętniczym.

Prawidłowo zbilansowana dieta wegańska zmniejsza ryzyko występowania otyłości, chorób układu krążenia, nadciśnienia, cukrzycy czy zaparć. Nieodpowiednio skomponowana dieta wegańska może doprowadzić do niedoborów wielu składników odżywczych. Nie pozwól, aby źle zbilansowana dieta roślinna stała się przyczyną problemów zdrowotnych. Skorzystaj z naszego wegańskiego menu, układanego przez doświadczonych dietetyków.


Dietetyk w cateringu dietetycznym - wybór diety pudełkowej

Nasi dietetycy nie tylko układają menu poszczególnych diet, lecz także służą pomocą w ich wyborze czy doborze kaloryczności. Chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania, dotyczące odchudzania, diety pudełkowej wegańskiej oraz zdrowego odżywiania. 


Jeśli nie wiesz, który wariant kaloryczny diety będzie dla Ciebie odpowiedni, skontaktuj się ze specjalistą pod numerem (22) 730 00 69. Dietetyk wyliczy Twoje zapotrzebowanie energetyczne i zaproponuje dietę, która pomoże Ci osiągnąć Twój cel.


Jak zamówić wegańską dietę pudełkową?

Wegański catering dietetyczny możesz zamówić podczas rozmowy telefonicznej z naszym dietetykiem. Specjalista ustali szczegóły i wyśle harmonogram dostaw diety wegańskiej na wskazany adres mailowy. 
Zamówienie możesz także złożyć przez nasz sklep internetowy. W razie pytań nasze Biuro Obsługi jest do Twojej dyspozycji. Postaw na zdrowie i zamów wegański catering dietetyczny już dziś!
 

Czytaj więcej
Darmowe porady dietetyczne
Zostaw numer – oddzwonimy!
Lub zadzwoń:
22 730 00 69

Dlaczego dieta pudełkowa?

Oszczędność czasu
Codzienna dostawa świeżo przygotowanych posiłków pozwoli Ci zaoszczędzić czas na zakupach spożywczych, planowaniu oraz gotowaniu posiłków.
Lepsze samopoczucie
Wszystkie nasze diety zawierają niezbędne składniki odżywcze, witaminy i minerały. Jedzenie takich posiłków to gwarancja lepszego samopoczucia i więcej energii do działania.
Poprawa zdrowia
Dania są komponowane przez dietetyków i dostarczają wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Dzięki temu schudniesz zdrowo i bez efektu jojo.
Zróżnicowane menu
Nasze diety to możliwość spróbowania dań z różnych stron świata, zarówno wytrawnych jak i słodkości. W zestawach nie brakuje przysmaków kuchni włoskiej, tajskiej, japońskiej, polskiej i wielu innych.
Wygoda i elastyczność
W trakcie trwania zamówienia możesz zmieniać rodzaj i kaloryczność diety, adres dostaw oraz ich terminy. W ofercie znajdziesz kilkanaście diet w wielu wariantach kaloryczności, dzięki czemu z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

Zobacz również:

od 57.90 zł/dzień
Wegetariańska

Dla osób, które nie jedzą mięsa. Zbilansowana i różnorodna dieta z której wykluczyliśmy mięso i ryby. Źródłem białka są m.in. rośliny strączkowe, jaja i nabiał.

Zobacz menu
Dieta wegetariańska
od 57.90 zł/dzień
Wegetariańska + ryby

Dla osób, które nie jadają mięsa, ale chcą wzbogacić dietę o ryby. Menu opiera się na warzywach, zdrowych produktach zbożowych, rybach, nabiale oraz owocach.

Zobacz menu
Dieta wegetariańska + ryby
od 57.90 zł/dzień
Bez ryb

Idealna dla osób wykluczających ryby i owoce morza z codziennego menu. Dieta oparta na warzywach, zdrowych produktach zbożowych, chudym mięsie, nabiale i owocach.

Zobacz menu
Dieta bez ryb
od 57.90 zł/dzień
Niskokaloryczna

Dla każdego, kto chce zrzucić zbędne kilogramy lub wypracować zdrowe nawyki żywieniowe. Nasza najbardziej zróżnicowana dieta, nie wyklucza żadnych grup produktów.

Zobacz menu
Dieta niskokaloryczna
od 60.90 zł/dzień
Bez nabiału

Dla osób chcących wykluczyć nabiał i jaja z diety. Łagodzi objawy nietolerancji pokarmowych, pozytywnie wpływa na gospodarkę hormonalną i stan skóry.

Zobacz menu
Dieta bez nabiału
od 62.90 zł/dzień
Niski indeks glikemiczny

Dedykowana osobom z insulinoopornością. Pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi. Polecana również w celu ograniczenia cukrów prostych w diecie.

Zobacz menu
Dieta o niskim indeksie glikemicznym
×
Ta strona wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies). Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.