Dieta bez ryb

1000, 1200, 1500, 1800, 2000, 2200, 2500 kcal

Różnorodna i zbilansowana dieta bez ryb i owoców morza.
Menu opiera się na chudym nabiale, mięsie, zdrowych produktach zbożowych oraz dużej ilości warzyw i owoców.

W odpowiedniej kaloryczności sprawdzi się jako zdrowa i skuteczna dieta odchudzająca.  

różnorodne menu

bez ryb i owoców morza

skomponowana przez dietetyka

Trustpilot

Przykładowe menu

Śniadanie

Szakszuka z tofu, chorizo, ciecierzycą i fasolą, plasterki awokado, pieczywo razowe

II śniadanie

Sernik na owsianym spodzie z sosem porzeczkowym i wiśniami

Obiad

Roladki drobiowe z konfiturą żurawinową, ryż dziki i paraboliczny, zielona fasolka szparagowa z sezamem

Podwieczorek

Koktajl jogurtowy z mango, bananem i korzeniem maca

Kolacja

Tagine z kurczakiem, ciecierzycą, papryką, cukinią i bakłażanem w sosie curry

Przykładowe menu - dieta bez ryb

Śniadanie
Roladki szynki z oliwkową tapenadą, słupki ogórka z kiełkami rzodkiewki, pieczywo razowe
Drugie śniadanie
Jogurt naturalny z müsli owsianym z suszoną figą, bananem i kakao
Obiad
Lasagne bolognese w sosie pomidorowo-paprykowym, sałatka ze szpinakiem, pomarańczą, granatem i miętowym vinaigrette
Podwieczorek
Budyń jaglano-śmietankowy z frużeliną jagodową
Kolacja
Meksykańskie placuszki z brokułem, salsa paprykowa, chrupiące słupki białej rzodkwi
Śniadanie
Sałatka jarzynowa, plasterki ziołowego sera gouda, bułeczka grahamka
Drugie śniadanie
Korzenne ciasto dyniowe z bakaliami, cząstki żółtego melona
Obiad
Filet z indyka w miodowo-cytrynowej marynacie, purée ziemniaczane, marchew paryska i brukselka gotowane na parze
Podwieczorek
Krem z pieczonego kalafiora z za’atarem i pestkami dyni
Kolacja
Sałatka z burakiem, serkiem greckim, pestkami słonecznika, rukolą i sosem balsamicznym
Śniadanie
Kakaowe płatki orkiszowe na napoju kokosowym z bananem, cząstki pomelo
Drugie śniadanie
Oliwkowa pasta twarogowa z chrupiącymi krążkami gryczanymi
Obiad
Chili con carne z wołowiną, papryką i pomidorami, kolorowa komosa ryżowa ze świeżą kolendrą
Podwieczorek
Sałatka owocowa z ananasem, truskawkami i winogronami
Kolacja
Indonezyjskie nasi goreng z tofu, warzywami, kiełkami fasoli mung i orzechami arachidowymi
Śniadanie
Ser brie z konfiturą gruszkową, słupki ogórka marynowanego w musztardzie, chrupkie pieczywo
Drugie śniadanie
Kokosowy pudding z tapioki z mango i granatem
Obiad
Makaron linguine w kremowym sosie z kurczakiem, kolorową cukinią, suszonymi pomidorami i parmezanem
Podwieczorek
Wiśniowa pianka z cząstkami brzoskwini i miętą
Kolacja
Pizzerinki z dojrzewającą szynką, szparagami, mozzarellą i domowym sosem pomidorowym
Śniadanie
Jajko faszerowane pastą paprykową, słupki warzyw z dipem koperkowym, pieczywo żytnie
Drugie śniadanie
Ciasteczka kawowo-daktylowe, cząstki arbuza
Obiad
Malai kofta w sosie curry z orzechami nerkowca, ryż basmati z kurkumą i trawą cytrynową, surówka z kapusty pak choi
Podwieczorek
Koktajl jogurtowy z malinami i jagodami camu camu
Kolacja
Naleśniki ze szpinakiem, suszonymi pomidorami i błękitnym serem pleśniowym
Śniadanie
Wytrawne gofry pomidorowe z ziołowym serkiem, cząstki chrupiącej kalarepy
Drugie śniadanie
Fasolowne brownie z konfiturą jeżynową
Obiad
Pieczony schab z suszoną śliwką, kasza jęczmienna z zielonym groszkiem i tymiankiem, buraczki z chrzanem
Podwieczorek
Jaglane pralinki z migdałami, cząstki nektarynki
Kolacja
Tajska zupa tom kha z kurczakiem, pieczarkami i makaronem ryżowym na mleczku kokosowym
Śniadanie
Puszyste bananowe pancakes z syropem z agawy, migdałową ricottą i borówkami
Drugie śniadanie
Sałatka z orzo, belugą, ogórkiem, kukurydzą, granatem i kolendrą
Obiad
Indyk w sosie pomarańczowo-imbirowym z sezamem, kuskus perłowy z pepitkami z ciecierzycy, blanszowany brokuł
Podwieczorek
Jogurt stracciatella z cząstkami pomarańczy i suszoną żurawiną
Kolacja
Szaszłyk z serem halloumi, cukinią, cebulką i dipem ziołowo-paprykowym cząstki rzodkiewki
W menu znajdują się
chude mięso
nabiał pod wieloma postaciami
różnorodne warzywa i owoce
produkty zbożowe i orzechy
W menu znajdują się
chude mięso
nabiał pod wieloma postaciami
różnorodne warzywa i owoce
produkty zbożowe i orzechy
Zwiń
Zobacz więcej

Dieta pudełkowa bez ryb okiem dietetyka

Dla kogo jest ta dieta? 
Czy dieta bez ryb jest zdrowa?
Co znajdziesz w jej menu? 
Czy można na niej schudnąć? 

Obejrzyj wideo i poznaj odpowiedzi na te pytania.

Dieta pudełkowa bez ryb

Dieta bez ryb z dostawą do domu powstała z myślą o osobach, które nie mogą bądź nie chcą jeść ryb i owoców morza. 


W menu występują: chude mięso, nabiał i jaja, warzywa i owoce oraz zdrowe produkty zbożowe i orzechy. Dieta bez ryb jest starannie zbilansowana i nie wymaga dodatkowej suplementacji. O odpowiednią zawartość składników odżywczych dbają doświadczeni dietetycy, którzy układają jadłospisy naszej diety pudełkowej bez ryb.

Dieta pudełkowa bez ryb z dostawą

Dieta bez ryb dostępna jest w aż siedmiu wariantach kalorycznych: 1000, 1200, 1500, 1800, 2000, 2200, 2500 kcal. Może być stosowana podczas odchudzania, świetnie sprawdzi się także, jeśli Twoim celem jest przybranie na wadze. Wszystko zależy od doboru odpowiedniej kaloryczności.


W diecie bez ryb oraz we wszystkich naszych jadłospisach ograniczyliśmy występowanie potraw smażonych. Dlatego mogą być bezpiecznie stosowane przez osoby z nadciśnieniem tętniczym bądź podwyższonym cholesterolem. Ponadto zadbaliśmy o wysoką zawartość błonnika w menu. Dzięki temu zarówno dieta bez ryb, jak i inne nasze programy żywieniowe wspierają pracę układu trawiennego.


Bezpłatna konsultacja z dietetykiem

Chcesz zamówić dietę bez ryb z dostawą, ale nie wiesz, który wariant kaloryczny będzie dla Ciebie odpowiedni? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji z dietetykiem. Specjalista wyliczy Twoje zapotrzebowanie energetyczne, dopyta o cel stosowania diety i wskaże odpowiednią dla Ciebie kaloryczność. 
Dzięki temu zarówno osoby, które chcą schudnąć, przytyć bądź utrzymać aktualną masę ciała, mogą korzystać z diety bez ryb. 

Dietetyk jest do Twojej dyspozycji zarówno przed złożeniem zamówienia, jak i w trakcie jego trwania.


Zamówienie diety bez ryb z dostawą do domu

Dietę bez ryb z dostawą możesz zamówić przez nasz sklep internetowy lub rozmawiając z dietetykiem. 
Podczas trwania zamówienia możesz wprowadzać modyfikacje. Takie jak zmiana adresu i harmonogramu dostaw, rodzaju i kaloryczności diety. 
Jeśli więc korzystasz z diety bez ryb z dostawą do domu, a planujesz urlop w Polsce, zabierz dietę ze sobą.
Zapraszamy do kontaktu!
 

Czytaj więcej
Darmowe porady dietetyczne
Zostaw numer – oddzwonimy!
Lub zadzwoń:
22 730 00 69

Dlaczego dieta pudełkowa?

Oszczędność czasu
Codzienna dostawa świeżo przygotowanych posiłków pozwoli Ci zaoszczędzić czas na zakupach spożywczych, planowaniu oraz gotowaniu posiłków.
Lepsze samopoczucie
Wszystkie nasze diety zawierają niezbędne składniki odżywcze, witaminy i minerały. Jedzenie takich posiłków to gwarancja lepszego samopoczucia i więcej energii do działania.
Poprawa zdrowia
Dania są komponowane przez dietetyków i dostarczają wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Dzięki temu schudniesz zdrowo i bez efektu jojo.
Zróżnicowane menu
Nasze diety to możliwość spróbowania dań z różnych stron świata, zarówno wytrawnych jak i słodkości. W zestawach nie brakuje przysmaków kuchni włoskiej, tajskiej, japońskiej, polskiej i wielu innych.
Wygoda i elastyczność
W trakcie trwania zamówienia możesz zmieniać rodzaj i kaloryczność diety, adres dostaw oraz ich terminy. W ofercie znajdziesz kilkanaście diet w wielu wariantach kaloryczności, dzięki czemu z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

Zobacz również:

od 57.90 zł/dzień
Wegetariańska

Dla osób, które nie jedzą mięsa. Zbilansowana i różnorodna dieta z której wykluczyliśmy mięso i ryby. Źródłem białka są m.in. rośliny strączkowe, jaja i nabiał.

Zobacz menu
Dieta wegetariańska
od 57.90 zł/dzień
Niskokaloryczna

Dla każdego, kto chce zrzucić zbędne kilogramy lub wypracować zdrowe nawyki żywieniowe. Nasza najbardziej zróżnicowana dieta, nie wyklucza żadnych grup produktów.

Zobacz menu
Dieta niskokaloryczna
od 62.90 zł/dzień
Wegańska

Dla osób na diecie roślinnej. Zbilansowana dieta bez produktów odzwierzęcych. Skomponowana z warzyw, roślin strączkowych, produktów zbożowych, owoców oraz orzechów.

Zobacz menu
Dieta wegańska
od 62.90 zł/dzień
Niski indeks glikemiczny

Dedykowana osobom z insulinoopornością. Pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi. Polecana również w celu ograniczenia cukrów prostych w diecie.

Zobacz menu
Dieta o niskim indeksie glikemicznym
od 60.90 zł/dzień
Bezglutenowa

Dla osób z obniżoną tolerancją glutenu oraz pomocna w przypadku niektórych chorób autoimmunologicznych.

Zobacz menu
Dieta bezglutenowa
od 64.90 zł/dzień
Ketogeniczna

Niskowęglowodanowa dieta dla osób, które chcą szybko pozbyć się zbędnych kilogramów. Oparta na zwierzęcych i roślinnych tłuszczach oraz nabiale.

Zobacz menu
Dieta ketogeniczna
×
Ta strona wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies). Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.