Dieta sportowa

2200, 2500 kcal

Prowadzisz aktywny tryb życia? Dążysz do zwiększenia masy mięśniowej? Dieta sportowa powstała z myślą o Tobie!

Posiłki są bogate w pełnowartościowe białko, którego główne źródła to chude mięso, ryby oraz nabiał. Dieta sportowa charakteryzuje się obniżoną zawartością węglowodanów prostych na rzecz węglowodanów złożonych.

bogata w białko

skomponowana przez dietetyka

bogata w węglowodany złożone

Trustpilot

Przykładowe menu

Śniadanie

Pastrami z kolorowym pieprzem, sałatka z gruszką, kaparami i sosem musztardowym, bułeczka z ziołowym masełkiem

Drugie śniadanie

Muffinki proteinowe z korzeniem maca i czerwoną porzeczką

Obiad

Pulpeciki drobiowe w sosie dyniowym z pieczarkami, ryż brązowy, surówka z kapusty pekińskiej z kukurydzą i jabłkiem

Podwieczorek

Karobowy deser z tapioki z malinami i sosem waniliowym

Kolacja

Pad thai z krewetkami, papryką, kiełkami fsoli mung i orzechami arachidowymi

Przykładowe menu - dieta sportowa

Śniadanie
Omlet ze szparagami i mozzarellą, sałatka z roszponką, marynowaną dynią i granatem
Drugie śniadanie
Jaglanka z kremem orzechowo-bananowym i jagodami goji
Obiad
Pierś z indyka w sosie szpinakowym, gnocchi dyniowe z tymiankiem, carpaccio z pieczonych buraków
Podwieczorek
Serek wiejski z prażonymi jabłkami, cynamonem i migdałami
Kolacja
Kurczak satay z sosem orzechowym, surówka z czerwonej kapusty z mango i kolendrą
Śniadanie
Roladki z szynki z pastą jajeczną i szczypiorkiem, pomidorki koktajlowe, pieczywo proteinowe
Drugie śniadanie
Kokosowe pancakes z jagodowym jogurtem
Obiad
Gołąbki drobiowe w sosie paprykowym, purée ziemniaczane z chrzanem, mizeria z jogurtem greckim i koperkiem
Podwieczorek
Zupa caldo verde z batatami, chorizo i jarmużem
Kolacja
Quesadilla z wołowiną, warzywami, cheddarem i domową salsą pico de gallo
Śniadanie
Twarożek z suszonymi pomidorami i bazylią, kabanosy drobiowe, pełnoziarniste tartinki
Drugie śniadanie
Deser a’la tiramisu z biszkoptami i gorzką czekoladą
Obiad
Dorsz z aromatycznym dipem chermoula, tabbouleh z kuskusem perłowym, pieczony kalafior z ciecierzycą i pastą harissa
Podwieczorek
Proteinowy koktajl truskawkowo-rabarbarowy
Kolacja
Makaron bucatini w kremowym sosie brokułowym z kurczakiem i serem pleśniowym
Śniadanie
Pieczona owsianka z wiśniami, migdałami i kardamonem, lekki jogurt bałkański stracciatella
Drugie śniadanie
Sernik orzechowy, cząstki nektarynki
Obiad
Gulasz wołowy z pieczarkami, papryką i czerwoną fasolą, kasza gryczana z soczewicą i cebulką, modra kapusta
Podwieczorek
Pełnoziarniste placuszki cukiniowe z dipem blue cheese
Kolacja
Sałatka z dojrzewającą szynką, serem brie, melonem, cykorią i ziołowymi grzankami
Śniadanie
Rolada szpinakowa z wędzonym pstrągiem, słupki kolorowej marchewki z dipem koperkowym
Drugie śniadanie
Placuszki twarogowe z makiem i musem jeżynowym
Obiad
Moussaka z indykiem, bakłażanem i ziemniaczanym beszamelem, kolorowa fasolka szparagowa po grecku
Podwieczorek
Śmietankowa panna cotta z marakują i granatem
Kolacja
Paella z kurczakiem, cukinią, karczochami, papryką, zielonym groszkiem i natką pietruszki
Śniadanie
Plasterki schabu z konfiturą morelową, caprese z pesto rosso, pumpernikiel
Drugie śniadanie
Chlebek bananowy z bakaliami i waniliowym skyrem
Obiad
Ragout z szynki, polenta z rozmarynem i parmezanem, sałatka z jarmużem, serkiem capri i włoskim dressingiem
Podwieczorek
Pudding chia z mango, kiwi i borówkami
Kolacja
Orecchiette z kiełbasą chorizo, bobem, suszonymi pomidorami i prażonymi pestkami słonecznika
Śniadanie
Gofry cynamonowe z brzoskwiniowym jogurtem i domową granolą orzechową
Drugie śniadanie
Sałatka z tuńczykiem, jajkiem, kukurydzą i ogórkiem małosolnym
Obiad
Pierś z kurczaka w marynacie limonkowo-miodowej, frytki z batata, rukola z fenkułem, gruszką i suszoną żurawiną
Podwieczorek
Czekoladowe trufle twarogowe ze skórką pomarańczy
Kolacja
Bowl z makaronem sojowym, tofu, fasolką edamame, rzodkiewką, wakame i marynowanym imbirem
W menu znajdują się
chude mięso i ryby
warzywa i owoce, rośliny strączkowe
nabiał pod wieloma postaciami
pełnoziarniste produkty zbożowe
W menu znajdują się
chude mięso i ryby
warzywa i owoce, rośliny strączkowe
nabiał pod wieloma postaciami
pełnoziarniste produkty zbożowe
Zwiń
Zobacz więcej

Sportowa dieta pudełkowa okiem dietetyka

Dla kogo jest dieta sportowa? 
Jakie korzyści daje stosowanie tej diety? 
Co znajdziesz w menu diety sportowej? 
Czy można schudnąć na tej diecie? 

Obejrzyj wideo i poznaj odpowiedzi na te pytania.

Dieta sportowa – wysokobiałkowa dieta pudełkowa

Dieta sportowa to dieta dla osób aktywnych, które potrzebują więcej białka, kalorii, witamin i składników mineralnych – idealnych przed i po treningu. Nasz wysokobiałkowy catering dietetyczny jest świetnym rozwiązaniem nie tylko, jeśli potrzebujesz dodatkowego zastrzyku energii. Wybierając wygodną, zdrową i smaczną sportową dietę pudełkową, zyskasz więcej czasu dla siebie.

 

Dieta sportowa w naszym cateringu dietetycznym powstała z myślą o osobach aktywnych fizycznie. Wiemy, jak ważne jest odżywianie podczas budowania masy mięśniowej i wymagających treningów. Dlatego skomponowaliśmy menu, bogate w białko, zdrowe tłuszcze i węglowodany. W jadłospisach znajdziesz chude mięso, ryby, jaja, świeże warzywa i owoce, pełnoziarniste produkty zbożowe i orzechy. Dieta sportowa dostępna jest w kaloryczności 2200 i 2500 kcal.


Posiłki w wysokobiałkowej pudełkowej diecie sportowej są bogate w pełnowartościowe białko. Dbamy nie tylko o smak czy kaloryczność potraw, lecz także o odpowiednią zawartość składników odżywczych. Jadłospis układany jest przez doświadczonych dietetyków, którzy dobrze wiedzą, jakie posiłki najlepiej sprawdzą się w połączeniu z intensywnymi treningami. Codziennie dostarczymy zestaw gotowych, smacznych dań pod wskazany adres. Jedz zdrowo i ćwicz tak, jak lubisz!


Sportowy catering dietetyczny - dietetyk do Twojej dyspozycji

Dopiero zaczynasz swoją przygodę z treningami? A może nie masz pewności, czy dieta sportowa spełni Twoje oczekiwania. Nie wiesz, który wariant kaloryczny wybrać? Nasz dietetyk jest do Twojej dyspozycji! Skontaktuj się telefonicznie ze specjalistą i uzyskaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Z konsultacji dietetycznej możesz skorzystać bezpłatnie zarówno przed złożeniem zamówienia, jak i w trakcie jego trwania. Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji przez siedem dni w tygodniu!


Zamówienie i dostawa sportowej diety pudełkowej

Catering dietetyczny w wersji sportowej możesz zamówić podczas rozmowy telefonicznej z naszym dietetykiem lub przez sklep internetowy. Wskaż adres i terminy dostaw, a my zajmiemy się resztą. Przygotujemy smaczne i zdrowe posiłki o starannie wyliczonej kaloryczności, a następnie dostarczymy je pod Twoje drzwi. Dowozy realizujemy do ponad tysiąca miejscowości w całej Polsce! Jeśli Twoja lokalizacja mieści się poza bezpłatnym obszarem dostaw, skontaktuj się z nami – sprawdzimy czy będziemy mogli dostarczyć do Ciebie wysokobiałkową dietę pudełkową. Zapraszamy!
 

Czytaj więcej
Darmowe porady dietetyczne
Zostaw numer – oddzwonimy!
Lub zadzwoń:
22 730 00 69

Dlaczego dieta pudełkowa?

Oszczędność czasu
Codzienna dostawa świeżo przygotowanych posiłków pozwoli Ci zaoszczędzić czas na zakupach spożywczych, planowaniu oraz gotowaniu posiłków.
Lepsze samopoczucie
Wszystkie nasze diety zawierają niezbędne składniki odżywcze, witaminy i minerały. Jedzenie takich posiłków to gwarancja lepszego samopoczucia i więcej energii do działania.
Poprawa zdrowia
Dania są komponowane przez dietetyków i dostarczają wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Dzięki temu schudniesz zdrowo i bez efektu jojo.
Zróżnicowane menu
Nasze diety to możliwość spróbowania dań z różnych stron świata, zarówno wytrawnych jak i słodkości. W zestawach nie brakuje przysmaków kuchni włoskiej, tajskiej, japońskiej, polskiej i wielu innych.
Wygoda i elastyczność
W trakcie trwania zamówienia możesz zmieniać rodzaj i kaloryczność diety, adres dostaw oraz ich terminy. W ofercie znajdziesz kilkanaście diet w wielu wariantach kaloryczności, dzięki czemu z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

Zobacz również:

od 64.90 zł/dzień
Ketogeniczna

Niskowęglowodanowa dieta dla osób, które chcą szybko pozbyć się zbędnych kilogramów. Oparta na zwierzęcych i roślinnych tłuszczach oraz nabiale.

Zobacz menu
Dieta ketogeniczna
od 57.90 zł/dzień
Niskokaloryczna

Dla każdego, kto chce zrzucić zbędne kilogramy lub wypracować zdrowe nawyki żywieniowe. Nasza najbardziej zróżnicowana dieta, nie wyklucza żadnych grup produktów.

Zobacz menu
Dieta niskokaloryczna
od 62.90 zł/dzień
Niski indeks glikemiczny

Dedykowana osobom z insulinoopornością. Pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi. Polecana również w celu ograniczenia cukrów prostych w diecie.

Zobacz menu
Dieta o niskim indeksie glikemicznym
od 66.90 zł/dzień
Antycellulitowa

Dieta pomaga pozbyć się nadmiaru wody w organizmie. Ogranicza węglowodany proste, przyspiesza przemianę materii i wspomaga redukcję cellulitu.

Zobacz menu
Dieta antycellulitowa
od 57.90 zł/dzień
Wegetariańska + ryby

Dla osób, które nie jadają mięsa, ale chcą wzbogacić dietę o ryby. Menu opiera się na warzywach, zdrowych produktach zbożowych, rybach, nabiale oraz owocach.

Zobacz menu
Dieta wegetariańska + ryby
od 60.90 zł/dzień
Bez glutenu i nabiału

Dedykowana osobom z obniżoną tolerancją glutenu i alergią na białka mleka. Z menu wykluczyliśmy nabiał i jaja oraz ograniczyliśmy gluten.

Zobacz menu
Dieta bez glutenu i nabiału
od 60.90 zł/dzień
Bezglutenowa

Dla osób z obniżoną tolerancją glutenu oraz pomocna w przypadku niektórych chorób autoimmunologicznych.

Zobacz menu
Dieta bezglutenowa
×
Ta strona wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies). Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.