Dieta bez glutenu i nabiału

1000, 1200, 1500, 1800, 2000 kcal

Dla osób z obniżoną tolerancją glutenu i nabiału. Łączy założenia diety bezglutenowej oraz bezmlecznej. Dostarcza wszystkich niezbędnych składników odżywczych.

Korzyści stosowania tej diety to ustąpienie dolegliwości jelitowych i poprawa kondycji cery.

! możliwość wystąpienia śladowych ilości glutenu

produkty naturalnie bezglutenowe

bez nabiału i jaj

skomponowana przez dietetyka

Trustpilot

Przykładowe menu

Śniadanie

Chlebek bananowy z gruszką, jogurt sojowy z płatkami kukurydzianymi, amarantusem, morwą i jagodami goji

Drugie śniadanie

Libańska zupa z czerwonej soczewicy z pomidorami i wędzonym tofu

Obiad

Grillowany filet z kurczaka z sosem chimichurri, pieczone bataty, surówka z czerwonej kapusty z marchewką, chili i cytrusowym dressingiem

Podwieczorek

Śliwki z miodem i orzechowo-owsianą kruszonką

Kolacja

Kofta wołowa z miętową raitą, sałatka z pomidorków koktajlowych i ogórka z sosem sezamowym

Przykładowe menu - dieta bez glutenu i nabiału

Śniadanie
Hummus pomidorowy, słupki warzyw, oliwki faszerowane migdałami, chrupkie pieczywo gryczane
Drugie śniadanie
Waniliowy tofurnik z musem z czerwonej porzeczki
Obiad
Kurczak kung pao z brokułem, kiełkami fasoli mung, orzechami arachidowymi i szczypiorkiem, ryż jaśminowy i czerwony
Podwieczorek
Pudding malinowo-kokosowy z wiórkami gorzkiej czekolady
Kolacja
Placuszki kukurydziane z wegańskim sosem chipotle-mayo
Śniadanie
Roladki z szynki z sałatką jarzynową, cząstki ogórka małosolnego, bezglutenowa bułeczka z ziarnami
Drugie śniadanie
Korzenne ciasto owsiane z rabarbarem, cząstki manadrynki
Obiad
Pulpeciki drobiowe w sosie paprykowym, bezglutenowe penne z natką pietruszki, kalafior romanesco gotowany na parze
Podwieczorek
Domowa galaretka wiśniowa z plasterkami brzoskwini
Kolacja
Pizzerinki z pieczarkami, karczochami, wegańską mozzarellą i dipem czosnkowym
Śniadanie
Terrina z zielonego groszku i pistacji, słupki żółtej papryki, wytrawny keks z kolorowymi oliwkami
Drugie śniadanie
Jogurt migdałowy z chrupiącą granolą z orzechami i daktylami
Obiad
Pierś z kurczaka z pesto rosso, tymiankowe frytki z selera z sosem tysiąca wysp, surówka z marchewki, pora i jabłka
Podwieczorek
Koktajl truskawkowy z mango, limonką i lucumą
Kolacja
Naleśniki z farszem ziemniaczanym z wędzonym tofu i cebulką
Śniadanie
Pancakes bananowe z borówkami, kremem orzechowym i musem morelowym
Drugie śniadanie
Sałatka z tuńczykiem, kukurydzą i ogórkiem kiszonym w liściach cykorii
Obiad
Schab w sosie musztardowo-miodowym, kopytka pomidorowe, koperkowa surówka z kalarepy i rzodkiewki
Podwieczorek
Gruszki zapiekane z żurawiną z sosem waniliowym
Kolacja
Indyjskie biryani z kurczakiem, soczewicą, kolorową papryką i zielonym groszkiem
Śniadanie
Farinata z rozmarynem i tapenadą oliwkową, sałatka z rukolą, pomarańczą i orzechami włoskimi
Drugie śniadanie
Batoniki z amarantusem, suszoną papają, kokosem i nasionami chia
Obiad
Morszczuk pieczony w harissie i za'atarze, sałatka tabbouleh z kuskusem kukurydzianym, ogórkiem, pomidorami i ziołami
Podwieczorek
Migdałowa panna cotta z marakują i jagodami goji
Kolacja
Chili sin carne z fasolą pinto, kasza jaglana z pestkami dyni
Śniadanie
Muffinki marchewkowe z chałwowym jogurtem, cząstki kiwi i melona quantalupe
Drugie śniadanie
Sałatka z brukselką pieczoną w czubrycy, pepitkami z ciecierzycy, pomidorkami cherry, pestkami dyni i pesto pietruszkowym
Obiad
Wołowina po koreańsku z kimchi, makaron vermicelli, różyczki blanszowanego brokułu z sosem imbirowym
Podwieczorek
Barszcz ukraiński z fasolką cannellini, ziemniakami i koperkiem
Kolacja
Falafel z bobu w panierce z nasion konopi, cząstki rzodkwi daikon z dipem tzatziki
Śniadanie
Plasterki wegańskiego sera z czarnuszką, chutney z czerwonej cebuli, cząstki kalarepy, bułeczka bezglutenowa
Drugie śniadanie
Ciasteczka gryczane z masłem orzechowym i suszoną żurawiną
Obiad
Indyk chakalaka, ryż brązowy ze świeżą kolendrą, warzywa gotowane na parze z czarnym sezamem
Podwieczorek
Czekoladowy krem z awokado z chrupiącymi waflami ryżowymi
Kolacja
Sałatka ze szpinakiem, truskawkami, wegańskim serkiem greckim, orzechami pekan i sosem balsamico
W menu znajdują się
roślinne substytuty nabiału
bezglutenowe produkty zbożowe
chude mięso i ryby
różnorodne warzywa i owoce
W menu znajdują się
roślinne substytuty nabiału
bezglutenowe produkty zbożowe
chude mięso i ryby
różnorodne warzywa i owoce
Zwiń
Zobacz więcej

Dieta pudełkowa bez glutenu i nabiału okiem dietetyka

Dla kogo jest ta dieta? 
Jakie korzyści daje stosowanie diety bez glutenu i nabiału? 
Co znajdziesz w jej menu? 
Czy można schudnąć na diecie bez glutenu i nabiału? 

Obejrzyj wideo i poznaj odpowiedzi na te pytania.

Catering dietetyczny bez glutenu i nabiału

Dieta pudełkowa bez glutenu i nabiału jest przeznaczona dla osób o szczególnych potrzebach żywieniowych. W menu dominują warzywa i owoce, chude mięso, ryby, bezglutenowe produkty zbożowe, a także roślinne substytuty nabiału, tj. tofu, jogurty i napoje roślinne.

Istnieje niewielkie prawdopodobieństwo, że w daniach pojawią się śladowe ilości glutenu, dlatego nie rekomendujemy tej diety w przypadku silnej alergii na gluten lub celiakii.

Catering dietetyczny bez glutenu i nabiału to dieta dla osób z nadwrażliwością na oba te składniki. Z menu wyeliminowaliśmy nabiał i jaja, dlatego z tego programu żywieniowego mogą korzystać zarówno osoby z obniżoną tolerancją laktozy, jak i z alergią na białka mleka, czy jajka. 


Catering dietetyczny bez glutenu i nabiału dostępny jest kalorycznościach: 1000, 1200, 1500, 1800 i 2000 kcal. Każdy zestaw składa się z pięciu zbilansowanych posiłków. Wszystkie jadłospisy komponowane są przez doświadczonych dietetyków, którzy dbają aby dania były nie tylko zdrowe, lecz także smaczne.


W Wygodnej Diecie dbamy o jakość produktów oraz właściwe przygotowywanie potraw. Codziennie odbieramy dostawy świeżych składników, które są starannie sprawdzane przed wykorzystaniem ich do przygotowania dań. Wdrożyliśmy i certyfikowaliśmy system zarządzania bezpieczeństwem żywności HACCAP, dlatego możesz mieć pewność, że catering dietetyczny bez glutenu i nabiału to dobry, bezpieczny wybór.


Konsultacja z dietetykiem i zamówienie diety pudełkowej bez glutenu i nabiału

Chcesz zamówić catering dietetyczny bez glutenu i nabiału, ale nie wiesz, który wariant kaloryczny diety pudełkowej wybrać? Skontaktuj się z naszym dietetykiem! Specjalista wyliczy zapotrzebowanie energetyczne, dopyta o cel stosowania diety i wskaże najlepszy wariant. Podpowie również, co zrobić, by osiągnąć określone założenia. Zamówienia na dietę pudełkową bez glutenu i nabiału przyjmujemy podczas rozmowy telefonicznej oraz przez sklep internetowy. Zapraszamy!
 

Czytaj więcej
Darmowe porady dietetyczne
Zostaw numer – oddzwonimy!
Lub zadzwoń:
22 730 00 69

Dlaczego dieta pudełkowa?

Oszczędność czasu
Codzienna dostawa świeżo przygotowanych posiłków pozwoli Ci zaoszczędzić czas na zakupach spożywczych, planowaniu oraz gotowaniu posiłków.
Lepsze samopoczucie
Wszystkie nasze diety zawierają niezbędne składniki odżywcze, witaminy i minerały. Jedzenie takich posiłków to gwarancja lepszego samopoczucia i więcej energii do działania.
Poprawa zdrowia
Dania są komponowane przez dietetyków i dostarczają wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Dzięki temu schudniesz zdrowo i bez efektu jojo.
Zróżnicowane menu
Nasze diety to możliwość spróbowania dań z różnych stron świata, zarówno wytrawnych jak i słodkości. W zestawach nie brakuje przysmaków kuchni włoskiej, tajskiej, japońskiej, polskiej i wielu innych.
Wygoda i elastyczność
W trakcie trwania zamówienia możesz zmieniać rodzaj i kaloryczność diety, adres dostaw oraz ich terminy. W ofercie znajdziesz kilkanaście diet w wielu wariantach kaloryczności, dzięki czemu z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

Zobacz również:

od 60.90 zł/dzień
Bez glutenu i laktozy

Dla osób z obniżoną tolerancją glutenu i laktozy. W menu ograniczono gluten oraz laktozę.
Znajduje swoje zastosowanie m.in. w leczeniu chorób autoimmunologicznych.

Zobacz menu
Dieta bez glutenu i laktozy
od 60.90 zł/dzień
Bez nabiału

Dla osób chcących wykluczyć nabiał i jaja z diety. Łagodzi objawy nietolerancji pokarmowych, pozytywnie wpływa na gospodarkę hormonalną i stan skóry.

Zobacz menu
Dieta bez nabiału
od 60.90 zł/dzień
Bezglutenowa

Dla osób z obniżoną tolerancją glutenu oraz pomocna w przypadku niektórych chorób autoimmunologicznych.

Zobacz menu
Dieta bezglutenowa
od 62.90 zł/dzień
Wegańska

Dla osób na diecie roślinnej. Zbilansowana dieta bez produktów odzwierzęcych. Skomponowana z warzyw, roślin strączkowych, produktów zbożowych, owoców oraz orzechów.

Zobacz menu
Dieta wegańska
od 62.90 zł/dzień
Niski indeks glikemiczny

Dedykowana osobom z insulinoopornością. Pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi. Polecana również w celu ograniczenia cukrów prostych w diecie.

Zobacz menu
Dieta o niskim indeksie glikemicznym
od 60.90 zł/dzień
Bezlaktozowa

Dla osób z nietolerancją laktozy. W menu występuje nabiał bez laktozy oraz jego roślinne zamienniki. Sprawdzi się również u osób cierpiących na stany zapalne jelit.

Zobacz menu
Dieta bezlaktozowa
×
Ta strona wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies). Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.