Dieta bez nabiału

1000, 1200, 1500, 1800, 2000 kcal

Dedykowana osobom eliminującym nabiał i jaja z diety. Posiłki skomponowane są z warzyw, produktów zbożowych, chudego mięsa, ryb, roślinnych substytutów nabiału i owoców.

Dieta bez nabiału łagodzi objawy nietolerancji pokarmowych, wpływa pozytywnie na gospodarkę hormonalną oraz stan skóry.

bez nabiału i jaj

roślinne substytuty nabiału

skomponowana przez dietetyka

Trustpilot

Przykładowe menu

Śniadanie

Wytrawne muffiny z bazyliowym pesto, słupki kolorowej marchewki z pastą z pieczonej dyni z kurkumą

Drugie śniadanie

Pieczona owsianka z sosem porzeczkowym, cząstki nektarynki z borówkami

Obiad

Filet z kurczaka w sosie paprykowym z ananasem i orzechami pekan, pieczone ziemniaki z chili, surówka z kapusty z czosnkiem niedźwiedzim

Podwieczorek

Koktajl kakaowo-bananowy na napoju z orzechów laskowych

Kolacja

Tajska zupa tom kha z kurczakiem, pieczarkami, makaronem vermicelli i kolendrą

Przykładowe menu - dieta bez nabiału

Śniadanie
Czekoladowa amarantusanka na napoju ryżowym z marakują, cząstki mango z suszoną żurawiną
Drugie śniadanie
Wytrawne placuszki marchewkowe z dipem romesco
Obiad
Indyk z pesto z jarmużu i ziaren słonecznika, pieczony topinambur, carpaccio z buraka z rukolą, granatem i sosem balsamico
Podwieczorek
Smoothie jabłkowo-rabarbarowe z limonką i miętą
Kolacja
Penne alla norma z bakłażanem, pomidorami, oliwą bazyliową i wegańskim parmezanem z migdałów
Śniadanie
Plasterki schabu z konfiturą z suszonych moreli, cząstki ogórka małosolnego, chrupkie pieczywo
Drugie śniadanie
Piernik pomidorowy z bakaliami, cząstki melona
Obiad
Pulpeciki z kurczaka w sosie koperkowo-porowym, kasza jaglana z zieloną soczewicą, surówka z czerwonej kapusty
Podwieczorek
Krem brokułowy z mleczkiem kokosowym i curry
Kolacja
Bowl z pieczoną dynią, pepitkami z groszku, wegańskim serkiem, pomidorkami cherry i sosem tahini
Śniadanie
Tofucznica ze szczypiorkiem, tapenada z zielonych oliwek, wafle kukurydziane z solą morską
Drugie śniadanie
Pudding z tapioki z zieloną herbatą matcha i musem jagodowym
Obiad
Pörkölt wołowy z papryką, cebulą i marchewką, kopytka szpinakowe, surówka z kalarepy z marynowanym patisonem i natką pietruszki
Podwieczorek
Sałatka owocowa z truskawkami, kiwi, borówkami i miętą
Kolacja
Tarta z fenkułem, karmelizowaną gruszką, rukolą i wegańską mozzarellą
Śniadanie
Naleśniki z waniliowym twarożkiem z tofu, frużeliną wiśniową i migdałami prażonymi z cynamonem
Drugie śniadanie
Sałatka ryżowa z tuńczykiem, fasolą, kukurydzą i ogórkiem
Obiad
Gołąbki z indykiem w sosie chrzanowym, kasza gryczana, sałata masłowa z rzodkiewką i wegańskim jogurtem szczypiorkowym
Podwieczorek
Domowy kisiel agrestowy z winogronami
Kolacja
Gnocchi w kremowym sosie pomidorowym z kiełbasą chorizo i jarmużem
Śniadanie
Placuszki kukurydziane z salsą guasacaca, sałatka z bobem, papryką i kolendrą
Drugie śniadanie
Chlebek bananowy z gorzką czekoladą i dżemem z owoców rokitnika
Obiad
Pieczony łosoś w marynacie sojowo-imbirowej, purée z batatów, blanszowana fasolka szparagowa z orzechami ziemnymi
Podwieczorek
Jaglane crumble z jabłkami, rodzynkami i kardamonem
Kolacja
Wegetariańska mussaka z czerwoną soczewicą, bakłażanem i beszamelem kalafiorowym
Śniadanie
Terrina drobiowa z rozmarynem i domową ćwikłą, cząstki białej rzodkwi, pieczywo owsiane
Drugie śniadanie
Cukiniowe brownie z orzechami laskowymi, cząstki arbuza
Obiad
Schab w kremowym sosie kurkowym, makaron fusilli z natką pietruszki, mizeria z jogurtem sojowym i koperkiem
Podwieczorek
Puddding chia z musem brzoskwiniowym i jagodami goji
Kolacja
Falafel z ciecierzycy w sezamowej panierce z wegańskim sosem tzatziki i sałatką fattoush
Śniadanie
Pasta z wędzonej makreli z ogórkiem kiszonym, słupki kolorowej papryki, bułeczka z ziarnami
Drugie śniadanie
Kokosowe pralinki z kaszy jaglanej, cząstki pomarańczy
Obiad
Indyk w marynacie jerk, ryż dziki i paraboliczny, surówka z kapusty pekińskiej z kukurydzą i marchewką
Podwieczorek
Placuszki gryczane z korzennymi powidłami śliwkowymi
Kolacja
Cukinia faszerowana komosą ryżową po meksykańsku z kurczakiem, warzywami i fasolą pinto
W menu znajdują się
roślinne substytuty nabiału
chude mięso i ryby
produkty zbożowe – takie jak kasze, makarony oraz pieczywo
różnorodne warzywa i owoce
W menu znajdują się
roślinne substytuty nabiału
chude mięso i ryby
produkty zbożowe – takie jak kasze, makarony oraz pieczywo
różnorodne warzywa i owoce
Zwiń
Zobacz więcej

Dieta pudełkowa bez nabiału okiem dietetyka

Dla kogo jest ta dieta? 
Jakie korzyści daje stosowanie diety bez nabiału? 
Co znajdziesz w jej menu? 
Czy można schudnąć na diecie bez nabiału? 

Obejrzyj wideo i poznaj odpowiedzi na te pytania.

Dieta bez nabiału - catering dietetyczny

Dieta pudełkowa bez nabiału to menu dedykowane osobom z nietolerancją nabiału bądź laktozy. Jeśli masz alergię na jaja lub białka mleka – dieta bez nabiału jest dla Ciebie! Znajdziesz w niej chude mięso i ryby, roślinne odpowiedniki tradycyjnych produktów mlecznych, warzywa, owoce oraz pełnoziarniste pieczywo, ryż, różnego rodzaju kasze. Dzięki naszemu doświadczeniu jesteśmy w stanie skomponować różnorodne jadłospisy diety bez nabiału w oparciu o produkty z całego świata!

Dieta bez nabiału dostępna jest w pięciu kalorycznościach: 1000, 1200, 1500, 1800 i 2000 kcal, a każdy zestaw składa się z pięciu posiłków. Dieta pudełkowa bez nabiału dostarczana jest pod wskazany adres od poniedziałku do soboty. W sobotę otrzymasz dwa zestawy na cały weekend. Korzystając z naszej diety, nie musisz już martwić się o robienie zakupów czy przygotowywanie posiłków. 


Dieta pudełkowa bez nabiału – którą kaloryczność wybrać?

Dieta pudełkowa bez nabiału układana jest przez doświadczonych dietetyków, którzy dbają aby posiłki były odpowiednio zbilansowane. Dlatego nie musisz martwić się o niedobory żywieniowe, nawet podczas stosowania diety o niskiej kaloryczności. Dietetycy chętnie pomogą Ci w wybraniu właściwego wariantu diety bez nabiału, a z ich usług możesz skorzystać bezpłatnie zarówno przed złożeniem zamówienia, jak i w trakcie korzystania z diety.
 
Specjalista wyliczy Twoje zapotrzebowanie kaloryczne, uwzględniając wzrost, masę ciała, płeć oraz tryb życia. Następnie dopyta o cel stosowania diety pudełkowej bez nabiału i wskaże odpowiednią kaloryczność, dostosowaną do celu, który chcesz osiągnąć.

Jak zamówić dietę pudełkową bez nabiału?

Dietę pudełkową bez nabiału możesz zamówić przez nasz sklep internetowy. Wystarczy, że wybierzesz dietę, jej kaloryczność, wskażesz adres i terminy dostaw. Zamówienia przyjmujemy też telefonicznie – możesz złożyć je podczas konsultacji dietetycznej. 

W czasie korzystania z naszych usług możesz dowolnie zmieniać adres oraz terminy dostaw, a także rodzaj i kaloryczność diety. Wszelkie modyfikacje należy zgłaszać do godziny 10:00 w dniu roboczym poprzedzającym dostawę diety pudełkowej bez nabiału. Czekamy na Twoje zamówienie!
 

Czytaj więcej
Darmowe porady dietetyczne
Zostaw numer – oddzwonimy!
Lub zadzwoń:
22 730 00 69

Dlaczego dieta pudełkowa?

Oszczędność czasu
Codzienna dostawa świeżo przygotowanych posiłków pozwoli Ci zaoszczędzić czas na zakupach spożywczych, planowaniu oraz gotowaniu posiłków.
Lepsze samopoczucie
Wszystkie nasze diety zawierają niezbędne składniki odżywcze, witaminy i minerały. Jedzenie takich posiłków to gwarancja lepszego samopoczucia i więcej energii do działania.
Poprawa zdrowia
Dania są komponowane przez dietetyków i dostarczają wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Dzięki temu schudniesz zdrowo i bez efektu jojo.
Zróżnicowane menu
Nasze diety to możliwość spróbowania dań z różnych stron świata, zarówno wytrawnych jak i słodkości. W zestawach nie brakuje przysmaków kuchni włoskiej, tajskiej, japońskiej, polskiej i wielu innych.
Wygoda i elastyczność
W trakcie trwania zamówienia możesz zmieniać rodzaj i kaloryczność diety, adres dostaw oraz ich terminy. W ofercie znajdziesz kilkanaście diet w wielu wariantach kaloryczności, dzięki czemu z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

Zobacz również:

od 60.90 zł/dzień
Bez glutenu i nabiału

Dedykowana osobom z obniżoną tolerancją glutenu i alergią na białka mleka. Z menu wykluczyliśmy nabiał i jaja oraz ograniczyliśmy gluten.

Zobacz menu
Dieta bez glutenu i nabiału
od 60.90 zł/dzień
Bezlaktozowa

Dla osób z nietolerancją laktozy. W menu występuje nabiał bez laktozy oraz jego roślinne zamienniki. Sprawdzi się również u osób cierpiących na stany zapalne jelit.

Zobacz menu
Dieta bezlaktozowa
od 60.90 zł/dzień
Bez glutenu i laktozy

Dla osób z obniżoną tolerancją glutenu i laktozy. W menu ograniczono gluten oraz laktozę.
Znajduje swoje zastosowanie m.in. w leczeniu chorób autoimmunologicznych.

Zobacz menu
Dieta bez glutenu i laktozy
od 62.90 zł/dzień
Wegańska

Dla osób na diecie roślinnej. Zbilansowana dieta bez produktów odzwierzęcych. Skomponowana z warzyw, roślin strączkowych, produktów zbożowych, owoców oraz orzechów.

Zobacz menu
Dieta wegańska
od 62.90 zł/dzień
Dla diabetyka

Skierowana do osób z cukrzycą typu II. 

Dieta jest oparta na produktach o niskim i średnim indeksie glikemicznym.

Zobacz menu
Dieta dla diabetyka
od 62.90 zł/dzień
Niski indeks glikemiczny

Dedykowana osobom z insulinoopornością. Pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi. Polecana również w celu ograniczenia cukrów prostych w diecie.

Zobacz menu
Dieta o niskim indeksie glikemicznym
×
Ta strona wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies). Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.