Dieta o niskim indeksie glikemicznym

1000, 1200, 1500, 1800, 2000 kcal

Dla osób z insulinoopornością. Pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu cukru we krwi.
Zbilansowane menu jest układane z produktów o niskim i średnim indeksie glikemicznym.

Dieta o niskim indeksie glikemicznym polecana jest również osobom, które chcą ograniczyć ilość cukrów prostych w diecie.

bez produktów o wysokim indeksie glikemicznym

bez wieprzowiny

bez produktów wysokoprzetworzonych

Trustpilot

Przykładowe menu

Śniadanie

Jajka faszerowane pastą z suszonych pomidorów, cząstki rzodkiewki i papryki, sos jogurtowo-bazyliowy, pieczywo z niskim indeksem glikemicznym

Drugie śniadanie

Sernik waniliowy z malinami

Obiad

Grillowana pierś z indyka w marynacie limonkowej z chili, makaron soba z fasolką edamame, brokułem i marchewką

Podwieczorek

Koktajl porzeczkowo-migdałowy z lucumą

Kolacja

Placuszki z cukinii z czerwoną cebulą, tuńczykiem i dipem koperkowym

Przykładowe menu - dieta o niskim indeksie glikemicznym

Śniadanie
Tartinki z pełnego przemiału z pastą twarogową z bryndzą, słupki chrupiącego ogórka i białej rzodkwi
Drugie śniadanie
Pełnoziarniste pancakes z domową konfiturą jagodową
Obiad
Wołowina po burgundzku z pieczarkami, prażona kasza gryczana z zieloną soczewicą i czerwonym sorgo
Podwieczorek
Koktajl jogurtowy z owocami leśnymi i jagodami acai
Kolacja
Pełnoziarniste penne z kurczakiem, pieczonym bakłażanem, kolorową cukinią, chili i parmezanem
Śniadanie
Roladki drobiowe z pastą z suszonych pomidorów i wędzonych śliwek, cząstki kalarepy, pieczywo razowe
Drugie śniadanie
Orkiszanka z masłem orzechowym, borówkami i sezamem
Obiad
Pieczony morszczuk z sosem tatarskim, purée z zielonego groszku, surówka colesław z kolorowej kapusty
Podwieczorek
Sałatka z pomarańczą, granatem, miętą i orzechami nerkowca
Kolacja
Papryka faszerowana komosą ryżową po meksykańsku z cukinią, fasolą pinto, cheddarem i kolendrą
Śniadanie
Terrina z pistacjami i konfiturą morelową, słupki kolorowej marchewki, bułeczka z ziarnami
Drugie śniadanie
Kremowy skyr z müsli dr Birchera i pestkami granatu
Obiad
Kurczak po seczuańsku, ryż brązowy z fasolką mung, surówka z kapusty pak choi z dressingiem limonkowo-imbirowym
Podwieczorek
Kokosowy pudding chia z mango i jagodami goji
Kolacja
Sałatka z serem pleśniowym, gruszką, selerem naciowym, orzechami włoskimi i żurawinowym dressingiem
Śniadanie
Babeczki twarogowe z otrębami, krem czekoladowy z awokado, cząstki pomarańczy z orzechami pekan
Drugie śniadanie
Grecka pasta fava z kiełkami rzodkiewki, chrupkie pieczywo
Obiad
Indyk po toskańsku w kremowym sosie z suszonymi pomidorami, kasza owsiana z dzikim ryżem i świeżą bazylią
Podwieczorek
Migdałowa panna cotta z coulis wiśniowym
Kolacja
Tarta na żytnim spodzie z boczniakami, serem camembert i natką pietruszki
Śniadanie
Szakszuka z jajkiem, ciecierzycą, pomidorami i jarmużem, oliwkowa tapenada, pieczywo owsiane
Drugie śniadanie
Pełnoziarniste kokosanki, cząstki śliwki
Obiad
Tajskie curry z tofu, czerwoną soczewicą, cukinią i pieczarkami, kolorowa komosa ryżowa ze świeżą kolendrą
Podwieczorek
Serek homogenizowany z siemieniem lnianym i musem malinowym
Kolacja
Pierogi orkiszowe ze szpinakiem, serkiem greckim i sosem jogurtowo-czosnkowym
Śniadanie
Omlet z mozzarellą i warzywami, serek wiejski z rzodkiewką, szczypiorkiem i czarnuszką
Drugie śniadanie
Chlebek herbaciany z cynamonem, goździkami i rabarbarem
Obiad
Gołąbki drobiowe w sosie pomidorowo-koperkowym, kasza pęczak, mizeria z jogurtem bałkańskim
Podwieczorek
Zupa minestrone z pełnoziarnistym makaronem orzo
Kolacja
Sałatka z roszponką, grillowanym serem halloumi, truskawkami, pestkami dyni i miętowym vinaigrette
Śniadanie
Pełnoziarniste naleśniki z twarożkiem stracciatella, cząstki nektarynki z granatem i orzechami laskowymi
Drugie śniadanie
Chana masala z jarmużem i kalafiorem, pełnoziarnisty chlebek roti
Obiad
Filet z łososia z konfiturą porzeczkową, purée z białej fasoli, blanszowany brokuł z pestkami słonecznika
Podwieczorek
Fuczki z kiszonej kapusty z jogurtem greckim
Kolacja
Marokańska sałatka z kaszą bulgur, ciecierzycą, kolorową papryką, suszoną morelą, ziołami i za'atarem
W menu znajdują się
tylko produkty o niskim i średnim indeksie glikemicznym
chude mięso, ryby, nabiał (w diecie nie występuje wieprzowina)
pełnoziarniste produkty zbożowe, orzechy i pestki
różnorodne warzywa i owoce
W menu znajdują się
tylko produkty o niskim i średnim indeksie glikemicznym
chude mięso, ryby, nabiał (w diecie nie występuje wieprzowina)
pełnoziarniste produkty zbożowe, orzechy i pestki
różnorodne warzywa i owoce
Zwiń
Zobacz więcej

Dieta pudełkowa o niskim indeksie glikemicznym

Dla kogo jest dieta o niski IG? 
Jakie korzyści daje stosowanie diety niskoglikemicznej? 
Co znajdziesz w jej menu? 
Czy można schudnąć na diecie o niskim indeksie glikemicznym? 

Obejrzyj wideo i poznaj odpowiedzi na te pytania.

Dieta pudełkowa o niskim indeksie glikemicznym – niskoglikemiczny catering dietetyczny

Niskoglikemiczna dieta pudełkowa bazuje na zbilansowanym menu, z którego wyeliminowano produkty o wysokim indeksie glikemicznym, co zapobiega wahaniom poziomu cukru we krwi.

W diecie ograniczono nasycone kwasy tłuszczowe, węglowodany proste, cukry i produkty wysokoprzetworzone. Catering dietetyczny o niskim indeksie glikemicznym doskonale sprawdza się w insulinooporności, profilaktyce chorób serca i otyłości.

Za gwałtowne skoki glukozy i insuliny odpowiadają potrawy o wysokim indeksie glikemicznym. Z naszymi posiłkami ustabilizujesz poziom cukru we krwi, dzięki czemu nie będziesz czuć dużych spadków energii w ciągu dnia.

Dieta pudełkowa o niskim indeksie glikemicznym – dla kogo?

Dieta o niskim indeksie glikemicznym dedykowana jest przede wszystkim osobom ze stanem przedcukrzycowym bądź insulinoopornością. Skomponowana została w oparciu o produkty o niskim i średnim indeksie glikemicznym. W menu nie brakuje chudego mięsa, ryb, warzyw, pełnoziarnistych produktów zbożowych, orzechów oraz owoców o niskim i średnim IG. Osoby korzystające z cateringu dietetycznego o niskim indeksie glikemicznym mogą też liczyć na słodkie przekąski spełniające założenia tej diety.

Dieta o niskim indeksie glikemicznym dostępna jest w 5 mkalorycznościach: 1000, 1200, 1500, 1800, 2000 kcal. Menu komponowane jest przez doświadczonych dietetyków, a posiłki przygotowywane w kuchni z certyfikatem HACCP przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa. Dzięki temu masz pewność, że Twoje dania będą nie tylko zdrowe i świeże, lecz także smaczne.

Konsultacja z dietetykiem - dieta niskoglikemiczna

Zanim złożysz zamówienie na catering dietetyczny o niskim indeksie glikemicznym, możesz skorzystać z bezpłatnej porady dietetyka. Specjalista podpowie, która kaloryczność diety niskoglikemicznej będzie dla Ciebie odpowiednia, a także upewni się co do wyboru rodzaju programu żywieniowego. Z usług dietetyka możesz korzystać również w trakcie współpracy. Jeśli chcesz skonsultować zmianę rodzaju bądź kaloryczności diety lub dopytać o nurtujące Cię kwestie, specjaliści Wygodnej Diety są do twojej dyspozycji przez cały tydzień!

Zamawianie cateringu dietetycznego o niskim indeksie glikemicznym

Catering dietetyczny o niskim indeksie glikemicznym możesz zamówić podczas rozmowy z dietetykiem. Wskaż adres oraz terminy dostaw, a konsultant prześle niezbędne informacje na Twój adres mailowy. Zamówienie złożysz również za pośrednictwem sklepu internetowego.

W czasie korzystania z naszych usług możesz swobodnie zmieniać adres oraz terminy dostaw, jak również kaloryczność czy rodzaj diety. Zamów catering dietetyczny o niskim IG i ciesz się pysznymi, zdrowymi posiłkami najwyższej jakości każdego dnia!

Czytaj więcej
Darmowe porady dietetyczne
Zostaw numer – oddzwonimy!
Lub zadzwoń:
22 730 00 69

Dlaczego dieta pudełkowa?

Oszczędność czasu
Codzienna dostawa świeżo przygotowanych posiłków pozwoli Ci zaoszczędzić czas na zakupach spożywczych, planowaniu oraz gotowaniu posiłków.
Lepsze samopoczucie
Wszystkie nasze diety zawierają niezbędne składniki odżywcze, witaminy i minerały. Jedzenie takich posiłków to gwarancja lepszego samopoczucia i więcej energii do działania.
Poprawa zdrowia
Dania są komponowane przez dietetyków i dostarczają wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Dzięki temu schudniesz zdrowo i bez efektu jojo.
Zróżnicowane menu
Nasze diety to możliwość spróbowania dań z różnych stron świata, zarówno wytrawnych jak i słodkości. W zestawach nie brakuje przysmaków kuchni włoskiej, tajskiej, japońskiej, polskiej i wielu innych.
Wygoda i elastyczność
W trakcie trwania zamówienia możesz zmieniać rodzaj i kaloryczność diety, adres dostaw oraz ich terminy. W ofercie znajdziesz kilkanaście diet w wielu wariantach kaloryczności, dzięki czemu z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

Zobacz również:

od 62.90 zł/dzień
Dla diabetyka

Skierowana do osób z cukrzycą typu II. 

Dieta jest oparta na produktach o niskim i średnim indeksie glikemicznym.

Zobacz menu
Dieta dla diabetyka
od 64.90 zł/dzień
Ketogeniczna

Niskowęglowodanowa dieta dla osób, które chcą szybko pozbyć się zbędnych kilogramów. Oparta na zwierzęcych i roślinnych tłuszczach oraz nabiale.

Zobacz menu
Dieta ketogeniczna
od 66.90 zł/dzień
Antycellulitowa

Dieta pomaga pozbyć się nadmiaru wody w organizmie. Ogranicza węglowodany proste, przyspiesza przemianę materii i wspomaga redukcję cellulitu.

Zobacz menu
Dieta antycellulitowa
od 57.90 zł/dzień
Niskokaloryczna

Dla każdego, kto chce zrzucić zbędne kilogramy lub wypracować zdrowe nawyki żywieniowe. Nasza najbardziej zróżnicowana dieta, nie wyklucza żadnych grup produktów.

Zobacz menu
Dieta niskokaloryczna
od 60.90 zł/dzień
Bez glutenu i nabiału

Dedykowana osobom z obniżoną tolerancją glutenu i alergią na białka mleka. Z menu wykluczyliśmy nabiał i jaja oraz ograniczyliśmy gluten.

Zobacz menu
Dieta bez glutenu i nabiału
od 57.90 zł/dzień
Bez ryb

Idealna dla osób wykluczających ryby i owoce morza z codziennego menu. Dieta oparta na warzywach, zdrowych produktach zbożowych, chudym mięsie, nabiale i owocach.

Zobacz menu
Dieta bez ryb
×
Ta strona wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies). Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.