Dieta wegetariańska

1000, 1200, 1500, 1800, 2000, 2200 kcal

Nie jesz mięsa i szukasz zbilansowanej diety pudełkowej? Dieta wegetariańska jest dla Ciebie! Z menu wykluczyliśmy mięso, ryby i owoce morza.

Nasze wegetariańskie zestawy dostarczają wszystkie niezbędne składniki odżywcze w odpowiednich proporcjach. 

bez mięsa i ryb

różnorodne menu

skomponowana przez dietetyka

Trustpilot

Przykładowe menu

Śniadanie

Naleśniki z morelowym twarożkiem, musem malinowym i prażonymi płatkami kokosa

Drugie śniadanie

Sałatka z grillowaną brzoskwinią, mozzarellą, melonem i migdałami

Obiad

Burgery buraczane w sezamowej panierce, frytki z batata, sałatka z pomidorkami cherry, oliwkami i miodowym dressingiem

Podwieczorek

Ciasto marchewkowe z gruszką i kardamonem

Kolacja

Bowl z grillowanym serem halloumi, pieczonymi warzywami, ciecierzycą i jarmużem

Przykładowe menu - dieta wegetariańska

Śniadanie
Gofry orkiszowe z kokosowym jogurtem, musem malinowym i prażonymi płatkami migdałowymi
Drugie śniadanie
Orzotto z pomidorkami cherry, mozzarellą, pesto i pestkami dyni
Obiad
Wegańskie szwedzkie pulpeciki z żurawiną, purée ziemniaczane z szałwią, karmelizowana marchew baby
Podwieczorek
Sałatka macedonia z nektarynką, śliwką, mandarynką i borówkami
Kolacja
Tartaletka z ciasta francuskiego ze szpinakiem, suszonymi pomidorami i serkiem greckim
Śniadanie
Wytrawny chlebek cukiniowy z tapenadą oliwkową, słupki ogórka z kiełkami słonecznika
Drugie śniadanie
Ciasteczka cytrynowo-migdałowe, cząstki ananasa z jagodami goji
Obiad
Gołąbki z soczewicą w sosie koperkowym, kasza gryczana z czerwonym sorgo, buraczki z chrzanem
Podwieczorek
Koktajl jogurtowy z truskawkami, rabarbarem i baobabem
Kolacja
Domowe spring rolls z warzywami, wędzonym tofu i sosem słodko-pikantnym
Śniadanie
Omlet z pieczarkami i zielonym groszkiem, sałatka z rukolą, pomidorami i serkiem capri
Drugie śniadanie
Pancakes z karobowym kremem z awokado, banana i daktyli
Obiad
Gnocchi bazyliowe w sosie arrabbiata, sałatka z pieczonym bakłażanem, parmezanem i granatem
Podwieczorek
Prażona gruszka z syropem klonowym, pistacjami i ricottą
Kolacja
Cukinia faszerowana kaszą jaglaną z warzywami i jogurtowym sosem chipotle
Śniadanie
Skyr z müsli z płatkami żytnimi, suszoną papają, białą morwą, amarantusem i orzechami pekan
Drugie śniadanie
Krążki orkiszowe z pastą htipiti z pieczonej papryki i serka greckiego
Obiad
Burger z ciecierzycy z dipem belgijskim, pieczony topinambur, surówka colesław z kolorowej kapusty
Podwieczorek
Domowy budyń czekoladowy z jeżynowym coulis
Kolacja
Sałatka z serem lazur, winogronami, orzechami włoskimi i musztardowym vinaigrette
Śniadanie
Twarożek z rzodkiewką, szczypiorkiem i kiełkami jarmużu, grahamka z ziołowym masełkiem
Drugie śniadanie
Batonik owsiany z rodzynkami, orzechami i siemieniem lnianym
Obiad
Risotto z tofu, dynią i kurkami, sałatka z roszponką, pomarańczą, fenkułem i estragonowym dressingiem
Podwieczorek
Smoothie z jabłkiem, kiwi, szpinakiem i spiruliną
Kolacja
Falafel z bobu z sosem tarator, sałatka tabbouleh z kuskusem perłowym, pomidorem i ogórkiem
Śniadanie
Pasztet z soczewicy z suszonymi pomidorami, cząstki kalarepy, pieczywo pełnoziarniste
Drugie śniadanie
Serek wiejski z prażonym jabłkiem, cynamonem i granolą orzechową
Obiad
Zielone curry z fasolką edamame, kalafiorem i szpinakiem w mleczku kokosowym, kolorowa komosa ryżowa ze świeżą kolendrą
Podwieczorek
Pudding chia chai z musem brzoskwiniowym
Kolacja
Meksykańska quesadilla z warzywami, cheddarem i salsą mango
Śniadanie
Pełnoziarniste tartinki z ziołową pastą z bryndzą, słupki papryki, oliwki faszerowane migdałami
Drugie śniadanie
Sałatka z kuskusem, persymoną, suszoną żurawiną i nerkowcami
Obiad
Quiche z cukinią, burakiem, tymiankiem i serem kozim, mieszanka sałat z pomidorkami koktajlowymi
Podwieczorek
Krem dyniowy z imbirem, świeżą kurkumą i chrupiącymi grzankami
Kolacja
Pad thai z warzywami, tofu, kiełkami fasoli mung i prażonymi orzeszkami ziemnymi
W menu znajdują się
nabiał pod wieloma postaciami
nasiona roślin strączkowych
różnorodne warzywa i owoce
produkty zbożowe – takie jak kasze, makarony czy pieczywo, orzechy
W menu znajdują się
nabiał pod wieloma postaciami
nasiona roślin strączkowych
różnorodne warzywa i owoce
produkty zbożowe – takie jak kasze, makarony czy pieczywo, orzechy
Zwiń
Zobacz więcej

Pudełkowa dieta wegetariańska okiem dietetyka

Dla kogo jest ta dieta? 
Jakie korzyści daje stosowanie diety wegetariańskiej?
Co znajdziesz w jej menu? Jakie są źródła białka?
Czy można na niej schudnąć? 

Obejrzyj wideo i poznaj odpowiedzi na te pytania.

Wegetariańska dieta pudełkowa

Wegetariańska dieta pudełkowa to propozycja dla osób, które wyeliminowały mięso z codziennego jadłospisu. Posiłki skomponowane są tak aby dostarczyć wszystkie składniki odżywcze, choć nie zawierają one mięsa, ryb ani owoców morza. 

Jadłospis wegetariańskiego cateringu dietetycznego jest oparty na chudym nabiale, jajach, nasionach roślin strączkowych i ich przetworach, warzywach, owocach, orzechach oraz zdrowych produktach węglowodanowych, jak ryż, różnorodne kasze oraz pieczywo pełnoziarniste.

Badania naukowe wykazały, że dieta wegetariańska może chronić przed wieloma chorobami przewlekłymi. Istotne jest, by dieta wegetariańska była nie tylko smaczna, ale również dostarczała organizmowi niezbędnych składników odżywczych.
 

Pudełkowa dieta wegetariańska dostępna jest w sześciu wariantach kalorycznych: 1000 kcal, 1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2200 kcal. Codzienny zestaw składa się z pięciu zbilansowanych posiłków.


Menu pudełkowej diety wegetariańskiej układane jest przez profesjonalnych dietetyków, którzy dbają o różnorodność potraw oraz ich kaloryczność. 


Nasza dieta wegetariańska zawiera dużą ilość błonnika, dzięki czemu wspiera działanie układu trawiennego i zapewnia uczucie sytości. Nie stosujemy smażenia w głębokim tłuszczu aby osoby zmagające się z podwyższonym cholesterolem lub ciśnieniem mogły swobodnie korzystać z cateringu dietetycznego.


Konsultacja z dietetykiem – wegetariański catering dietetyczny

Zależy nam na tym, abyś szybko zobaczył efekty diety wegetariańskiej, a rezultaty były trwałe. Właśnie dlatego dajemy Ci możliwość konsultacji z dietetykiem zarówno przed złożeniem zamówienia, jak i w trakcie jego trwania. 
Specjalista dobierze odpowiednią kaloryczność diety wegetariańskiej i podpowie, kiedy spożywać posiłki, by osiągnąć zamierzony cel. 

W czasie trwania zamówienia możesz zmienić dietę, jej kaloryczność oraz harmonogram i adres dostaw.


Jak zamówić wegetariańską dietę pudełkową?

Wegetariański catering dietetyczny możesz zamówić podczas rozmowy z naszym dietetykiem pod numerem (22) 730 00 69. Jeśli wiesz, jaka kaloryczność diety wegetariańskiej będzie dla Ciebie odpowiednia, złóż zamówienie w sklepie internetowym. Wskaż wariant kaloryczny oraz terminy i adres dostaw, a my zajmiemy się gotowaniem. Zamów wegetariański catering dietetyczny już teraz!
 

Czytaj więcej
Darmowe porady dietetyczne
Zostaw numer – oddzwonimy!
Lub zadzwoń:
22 730 00 69

Dlaczego dieta pudełkowa?

Oszczędność czasu
Codzienna dostawa świeżo przygotowanych posiłków pozwoli Ci zaoszczędzić czas na zakupach spożywczych, planowaniu oraz gotowaniu posiłków.
Lepsze samopoczucie
Wszystkie nasze diety zawierają niezbędne składniki odżywcze, witaminy i minerały. Jedzenie takich posiłków to gwarancja lepszego samopoczucia i więcej energii do działania.
Poprawa zdrowia
Dania są komponowane przez dietetyków i dostarczają wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Dzięki temu schudniesz zdrowo i bez efektu jojo.
Zróżnicowane menu
Nasze diety to możliwość spróbowania dań z różnych stron świata, zarówno wytrawnych jak i słodkości. W zestawach nie brakuje przysmaków kuchni włoskiej, tajskiej, japońskiej, polskiej i wielu innych.
Wygoda i elastyczność
W trakcie trwania zamówienia możesz zmieniać rodzaj i kaloryczność diety, adres dostaw oraz ich terminy. W ofercie znajdziesz kilkanaście diet w wielu wariantach kaloryczności, dzięki czemu z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

Zobacz również:

od 57.90 zł/dzień
Wegetariańska + ryby

Dla osób, które nie jadają mięsa, ale chcą wzbogacić dietę o ryby. Menu opiera się na warzywach, zdrowych produktach zbożowych, rybach, nabiale oraz owocach.

Zobacz menu
Dieta wegetariańska + ryby
od 62.90 zł/dzień
Wegańska

Dla osób na diecie roślinnej. Zbilansowana dieta bez produktów odzwierzęcych. Skomponowana z warzyw, roślin strączkowych, produktów zbożowych, owoców oraz orzechów.

Zobacz menu
Dieta wegańska
od 57.90 zł/dzień
Bez ryb

Idealna dla osób wykluczających ryby i owoce morza z codziennego menu. Dieta oparta na warzywach, zdrowych produktach zbożowych, chudym mięsie, nabiale i owocach.

Zobacz menu
Dieta bez ryb
od 62.90 zł/dzień
Niski indeks glikemiczny

Dedykowana osobom z insulinoopornością. Pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi. Polecana również w celu ograniczenia cukrów prostych w diecie.

Zobacz menu
Dieta o niskim indeksie glikemicznym
od 68.90 zł/dzień
Sportowa

Dla osób aktywnych fizycznie, dążących do zwiększenia masy mięśniowej. Zbilansowane posiłki ze zwiększoną zawartością białka i ograniczoną zawartością cukrów prostych.

Zobacz menu
Dieta sportowa
od 60.90 zł/dzień
Bezglutenowa

Dla osób z obniżoną tolerancją glutenu oraz pomocna w przypadku niektórych chorób autoimmunologicznych.

Zobacz menu
Dieta bezglutenowa
×
Ta strona wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies). Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.