Dieta wegetariańska + ryby

1000, 1200, 1500, 1800, 2000, 2200 kcal

Lubisz lekkie dania? Chcesz odpocząć od jedzenia mięsa? 
Dieta wegetariańska z rybami jest dla Ciebie!
 

Jest źródłem pełnowartościowego białka oraz niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych z grupy omega-3. 
 

ryby kilka razy w tygodniu

bez mięsa

skomponowana przez dietetyka

Trustpilot

Przykładowe menu

Śniadanie

Terrina z łososia z pistacjami, sałatka z ogórkiem, kaparami i koperkiem, bułeczka pełnoziarnista

Drugie śniadanie

Placuszki twarogowe z sosem kakaowym i truskawkami

Obiad

Karmazyn z salsą ananasową z chili, kolorowy ryż jaśminowy, blanszowana fasolka szparagowa

Podwieczorek

Chłodnik z botwinki z jajkiem, rzodkiewką i koperkiem

Kolacja

Kukurydziane tacos z wędzonym twarogiem, awokado, pomidorami i kolendrą

Przykładowe menu - dieta wegetariańska + ryby

Śniadanie
Owsianka z bananem, borówkami, prażonym kokosem i syropem klonowym
Drugie śniadanie
Sałatka meksykańska z fasolą pinto, cheddarem, kukurydzą i papryką
Obiad
Lasagne z warzywami i morszczukiem, sałatka z pomidorkami cherry, oliwkami i bazyliowym vinaigrette
Podwieczorek
Smoothie z pomarańczą, papają i jagodami acai
Kolacja
Pizza na spodzie z ciecierzycy z pieczarkami, mozzarellą i sosem jogurtowo-czosnkowym
Śniadanie
Jajko faszerowane pastą z tuńczyka, cząstki ogórka małosolnego, pieczywo orkiszowe
Drugie śniadanie
Korzenne muffinki marchewkowe, plasterki żółtego melona
Obiad
Curry z dynią, kolorową cukinią, kalafiorem, czerwoną soczewicą i pomidorami, kasza bulgur z kurkumą i kolendrą
Podwieczorek
Kawowa panna cotta z musem żurawinowym
Kolacja
Wrap z hummusem, awokado, papryką i domowym sosem tysiąca wysp
Śniadanie
Gofry szpinakowe z twarożkiem z suszonymi pomidorami i ziołami, słupki chrupiących warzyw
Drugie śniadanie
Waniliowe trufle twarogowe, cząstki ananasa
Obiad
Pieczona sola w sezamowej panierce, makaron udon z różyczkami blanszowanego brokułu w sosie hoisin
Podwieczorek
Krem z bobu z mleczkiem kokosowym i pestkami dyni
Kolacja
Sałatka marokańska z kuskusem, ciecierzycą, pieczoną marchewką, sumakiem i suszoną morelą
Śniadanie
Frittata z warzywami, serek wiejski z papryką i szczypiorkiem, pieczywo z pestkami słonecznika
Drugie śniadanie
Jogurt grecki z powidłami śliwkowo-daktylowymi i orzechami laskowymi
Obiad
Wegetariańskie burgery z batatów z salsą jalapeño, kolorowa komosa ryżowa, fasolka szparagowa gotowana na parze
Podwieczorek
Domowy kisiel hibiskusowy z winogronami
Kolacja
Włoskie ravioli ze szpinakiem i ricottą w kremowym sosie z pieczonej dyni
Śniadanie
Naleśnik z twarożkiem stracciatella, sałatka z kiwi, truskawkami i orzechami pekan
Drugie śniadanie
Rolada szpinakowa z kremowym serkiem i wędzonym pstrągiem
Obiad
Strogonow z boczniakami i kotlecikami sojowymi, kluseczki śląskie, mizeria ze szczypiorkiem i kwaśną śmietaną
Podwieczorek
Pudding chia z zieloną herbatą matcha, mango i granatem
Kolacja
Papryka faszerowana kaszą jaglaną z warzywami i jogurtowym dipem tabasco
Śniadanie
Ser koryciński z czarnuszką, konfitura żurawinowa, cząstki rzodkiewki, pieczywo żytnie
Drugie śniadanie
Ciasto jogurtowe z brzoskwinią, migdałami i owsianą kruszonką
Obiad
Pulpeciki warzywne w sosie pomidorowo-koperkowym, kasza gryczana z pepitkami z groszku, buraczki
Podwieczorek
Koktajl czekoladowo-bananowy z guaraną
Kolacja
Makaron ryżowy z warzywami i pieczonym łososiem w sosie teriyaki
Śniadanie
Pasztet sojowy z pieczarkami i natką pietruszki, słupki kalarepy, bułeczka z masełkiem tymiankowym
Drugie śniadanie
Sernik śmietankowy z kandyzowaną skórką pomarańczy
Obiad
Kotleciki z dorsza i mintaja, purée ziemniaczano-chrzanowe, surówka z czerwonej kiszonej kapusty, jabłka i marchewki
Podwieczorek
Węgierskie leczo z kolorową papryką, cukinią i wędzonym tofu
Kolacja
Ziołowa polenta zapiekana z sosem marinara, mozzarellą i świeżą bazylią
W menu znajdują się
ryby słodko oraz słonowodne
nabiał pod wieloma postaciami
różnorodne warzywa i owoce
nasiona roślin strączkowych
W menu znajdują się
ryby słodko oraz słonowodne
nabiał pod wieloma postaciami
różnorodne warzywa i owoce
nasiona roślin strączkowych
Zwiń
Zobacz więcej

Pescowegetariańska dieta pudełkowa okiem dietetyka

Dla kogo jest ta dieta? 
Jakie korzyści daje stosowanie diety wegetariańskiej + ryby?
Co znajdziesz w jej menu? Co jest źródłem białka?
Czy można na niej schudnąć? 

Obejrzyj wideo i poznaj odpowiedzi na te pytania.

Pescowegetariańska dieta pudełkowa - dieta wegetariańska z rybami

Dieta wegetariańska z rybami (pescowegetariańska) to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich, którzy nie spożywają mięsa, ale jadają ryby. Różnorodne menu zawiera dużo warzyw, chudy nabiał, jaja, ryby, nasiona roślin strączkowych, owoce, orzechy oraz produkty zbożowe. Dieta jest odpowiednio zbilansowana pod kątem składników odżywczych i układana przez profesjonalnych dietetyków.

Pescowegetariańska dieta pudełkowa (wegetariańska z rybami) dostępna jest w kalorycznościach: 1000 kcal, 1200 kcal, 1500 kcal, 1800 kcal, 2000 kcal, 2200 kcal. Wszystkie zestawy składają się z pięciu posiłków i stanowią wyżywienie na cały dzień.

Catering dietetyczny – dieta pescowegetariańska - dlaczego warto?

Spożywanie ryb wiąże się z szeregiem korzyści zdrowotnych. Ich pojawianie się w jadłospisie pomaga zapobiegać zawałom serca oraz nowotworom. Ryby mają również pozytywny wpływ na układ krążenia i obniżają poziom cholesterolu.


Pudełkowa dieta wegetariańska z rybami (pescowegetariańska) to doskonały wybór dla wszystkich, którzy cenią sobie wolny czas oraz chcą się zdrowo odżywiać, schudnąć bądź przytyć. Kaloryczność posiłków należy dobrać w zależności od celu stosowania diety. 

Jeśli nie wiesz, który wariant będzie dla Ciebie odpowiedni, skontaktuj się z nami! Umożliwiamy bezpłatną konsultację dietetyczną zarówno przed, jak i w trakcie trwania zamówienia. Dietetyk wyliczy Twoje zapotrzebowanie kaloryczne i pomoże dobrać dietę. 
Kaloryczność diety, jak również jej rodzaj oraz adres i terminy dostaw możesz zmienić w trakcie korzystania z naszych usług.


Dieta pudełkowa wegetariańska z rybami to pięć pescowegetariańskich posiłków, starannie zbilansowanych pod kątem białka, tłuszczów i węglowodanów. Dania są bogatobłonnikowe – korzystanie z naszego menu poprawi pracę układu trawiennego oraz złagodzi uczucie głodu, pojawiające się podczas redukcji masy ciała.


Jak zamówić pescowegetariańską dietę pudełkową?

Zamówienie pescowegetariańskiej diety pudełkowej (wegetariańskiej z rybami) jest bardzo proste. Możesz złożyć zamówienie podczas rozmowy telefonicznej z naszym dietetykiem. Kiedy już doprecyzujecie wariant kaloryczny wybranej diety, specjalista przygotuje zamówienie i wyśle wszystkie szczegóły wraz z harmonogramem dostaw na wskazany adres mailowy.

Inną możliwością jest zamówienie pescowegetariańskiej diety pudełkowej za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. Wystarczy wybrać kaloryczność diety wegetariańskiej z rybami, adres oraz terminy dostaw i oczekiwać na dostawę pysznych posiłków!
 

Czytaj więcej
Darmowe porady dietetyczne
Zostaw numer – oddzwonimy!
Lub zadzwoń:
22 730 00 69

Dlaczego dieta pudełkowa?

Oszczędność czasu
Codzienna dostawa świeżo przygotowanych posiłków pozwoli Ci zaoszczędzić czas na zakupach spożywczych, planowaniu oraz gotowaniu posiłków.
Lepsze samopoczucie
Wszystkie nasze diety zawierają niezbędne składniki odżywcze, witaminy i minerały. Jedzenie takich posiłków to gwarancja lepszego samopoczucia i więcej energii do działania.
Poprawa zdrowia
Dania są komponowane przez dietetyków i dostarczają wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Dzięki temu schudniesz zdrowo i bez efektu jojo.
Zróżnicowane menu
Nasze diety to możliwość spróbowania dań z różnych stron świata, zarówno wytrawnych jak i słodkości. W zestawach nie brakuje przysmaków kuchni włoskiej, tajskiej, japońskiej, polskiej i wielu innych.
Wygoda i elastyczność
W trakcie trwania zamówienia możesz zmieniać rodzaj i kaloryczność diety, adres dostaw oraz ich terminy. W ofercie znajdziesz kilkanaście diet w wielu wariantach kaloryczności, dzięki czemu z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

Zobacz również:

od 57.90 zł/dzień
Wegetariańska

Dla osób, które nie jedzą mięsa. Zbilansowana i różnorodna dieta z której wykluczyliśmy mięso i ryby. Źródłem białka są m.in. rośliny strączkowe, jaja i nabiał.

Zobacz menu
Dieta wegetariańska
od 62.90 zł/dzień
Wegańska

Dla osób na diecie roślinnej. Zbilansowana dieta bez produktów odzwierzęcych. Skomponowana z warzyw, roślin strączkowych, produktów zbożowych, owoców oraz orzechów.

Zobacz menu
Dieta wegańska
od 57.90 zł/dzień
Niskokaloryczna

Dla każdego, kto chce zrzucić zbędne kilogramy lub wypracować zdrowe nawyki żywieniowe. Nasza najbardziej zróżnicowana dieta, nie wyklucza żadnych grup produktów.

Zobacz menu
Dieta niskokaloryczna
od 62.90 zł/dzień
Niski indeks glikemiczny

Dedykowana osobom z insulinoopornością. Pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi. Polecana również w celu ograniczenia cukrów prostych w diecie.

Zobacz menu
Dieta o niskim indeksie glikemicznym
od 66.90 zł/dzień
Antycellulitowa

Dieta pomaga pozbyć się nadmiaru wody w organizmie. Ogranicza węglowodany proste, przyspiesza przemianę materii i wspomaga redukcję cellulitu.

Zobacz menu
Dieta antycellulitowa
od 60.90 zł/dzień
Bez glutenu i nabiału

Dedykowana osobom z obniżoną tolerancją glutenu i alergią na białka mleka. Z menu wykluczyliśmy nabiał i jaja oraz ograniczyliśmy gluten.

Zobacz menu
Dieta bez glutenu i nabiału
×
Ta strona wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies). Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.