HACCP – Certyfikat messenger
Infolinia: 22 730 00 69 22 723 31 87 22 110 50 88
Catering Dietetyczny Blog
Wszystkie Przepisy Ciekawostki Porady dietetyka Odchudzanie

Blog dietetyczny - ciekawostki, przepisy, porady dietetyka

Odżywianie jest niezwykle istotne, a wokół jedzenia, diet i odchudzania narosło wiele mitów. Wiemy, jakie konsekwencje może mieć powielanie żywieniowych mitów, dlatego stworzyliśmy wyjątkowy blog dietetyczny, gdzie znajdziecie sprawdzone informacje, ciekawostki i przepisy na zdrowe posiłki wprost od naszych dietetyków. Jeśli więc macie wątpliwości, jaka dieta będzie odpowiednia, po które produkty sięgać i jak przyrządzać posiłki, koniecznie zapoznajcie się z naszymi poradami. Zachęcamy też do kontaktu telefonicznego pod numerem (22) 730 00 69, a jeśli nie chcecie samodzielnie przygotowywać posiłków, zamówcie naszą dietę pudełkową z dostawą do domu!

muffinki twarogowo-warzywne przepis 13.06.2019

Przepis na muffinki twarogowo-warzywne

Muffinki to ulubiony przysmak wielu osób. Zwykle kojarzą się ze słodkimi wypiekami. Tymczasem muffinki wytrawne to doskonały pomysł na dietetyczne danie. Są niskokaloryczne i dostarczają niezbędnych składników odżywczych. Można dodać do nich ulubione warzywa, jajka, twaróg czy zioła. Poznaj przepis na pyszne muffinki twarogowo-warzywne prosto z naszej diety pudełkowej!

jakie mleko jest najzdrowsze 07.06.2019

Mleko – jakie jest najzdrowsze?

Mleko to produkt, po który sięga wiele osób. Przez lata było uważane za najzdrowszy napój. Obecnie dietetycy mają różne opinie na temat mleka. Niektórzy zalecają całkowitą eliminację tego produktu, inni nie widzą w nim niczego złego. Czy rzeczywiście warto bać się mleka? Które mleko jest najzdrowsze? Poznaj porównanie różnego rodzaju mlek i napojów roślinnych.

warzywa i owoce na wiosnę 31.05.2019

Jakie warzywa i owoce jeść wiosną?

Wiosna to czas, gdy przyroda budzi się do życia. To także idealny moment, by nieco urozmaicić dietę i dodać do niej sezonowe warzywa i owoce. Po które rośliny warto sięgać wiosną i jakich składników odżywczych w nich szukać? Dziś polecamy Wam kilka warzyw i owoców, które powinny zagościć na naszych stołach wiosną. Koniecznie przeczytajcie!

dieta na mocne paznokcie 24.05.2019

Dieta na mocne paznokcie

Na stan paznokci ma wpływ wiele czynników: geny, wykonywana praca, codzienne nawyki, a przede wszystkim sposób odżywiania. Stosując zdrową, zbilansowaną dietę możemy sprawić, że nasze paznokcie staną się mocniejsze i przestaną się łamać i rozdwajać. Podpowiadamy, jakich składników nie powinno zabraknąć w Twoim jadłospisie, jeśli zmagasz się z problemem słabych paznokci.

jak łączyć pokarmy 17.05.2019

Jak łączyć pokarmy w diecie?

Wokół tego, jak prawidłowo komponować posiłki narosło wiele mitów. Osoby, które chcą dowiedzieć się, jak zacząć zdrowo i racjonalnie się odżywiać, mogą znaleźć na ten temat wiele sprzecznych informacji. Co oznacza, że posiłek jest pełnowartościowy? Jakie produkty powinniśmy spożywać razem, żeby nasz organizm najlepiej wykorzystał wszystkie zawarte w nim makro- i mikroelementy?

kaszotto z grzybami przepis 17.05.2019

Przepis na szpinakowe kaszotto z pieczarkami

Kasze to popularny składnik wielu potraw kuchni wschodnioeuropejskiej. Do niedawna nieco zapomniane i niedoceniane, ostatnio coraz częściej polecane są przez dietetyków jako element zbilansowanej diety. Poznaj sposób na wprowadzenie kasz do codziennej diety. Nasza propozycja to szpinakowe kaszotto z pieczarkami.

węglowodany w diecie 10.05.2019

Rola węglowodanów w diecie

Węglowodany, stanowią jeden z trzech podstawowych makroelementów występujących w produktach spożywczych. Często obwiniane są za odkładanie się zbędnych kilogramów na brzuchu i boczkach, a modne ostatnio „diety cud” sprawiły, że osoby, które chcą schudnąć, starają się unikać ich jak ognia. Poznaj rolę węglowodanów w diecie i sprawdź,  czy jest się czego bać.

dieta na wysoki cholesterol 19.04.2019

Dieta na wysoki cholesterol

Wysoki cholesterol to problem, z którym zmaga się coraz więcej Polaków. Wszystko przez niezbilansowaną dietę, pełną tłustych i niezdrowych potraw. Wysoki cholesterol może być przyczyną wielu bardzo poważnych chorób. Jak obniżyć jego poziom? Co jeść, by czuć się zdrowo, a równocześnie móc cieszyć się ulubionymi smakami? Poznaj dietę na wysoki cholesterol. 

przepis na dania z awokado 04.04.2019

Przepisy na dania z awokado

Pochodzi z południowego Meksyku, gdzie znane było już 7000 lat p.n.e. Stanowi bogate źródło kwasów tłuszczowych Omega-3, 6 i 9 oraz wielu niezbędnych dla zdrowia witamin i minerałów. Mowa o awokado – zielonym owocu kształtem przypominającym gruszkę, z dużą okrągłą pestką w środku. Dlaczego warto je jeść i co można z niego przygotować? Poznaj proste przepisy na dania z awokado.

dieta bez glutenu i nabiału 29.03.2019

Dieta bez glutenu i nabiału

O glutenie i nabiale często mówi się jako o głównych wrogach zdrowia i dbania o sylwetkę. Nie wszyscy jednak powinniśmy się ich bać, ponieważ szkodzą jedynie osobom zmagającym się z nietolerancjami pokarmowymi czy alergią. Niestety uczulenie na gluten i białko mleka krowiego jest coraz bardziej powszechne. Sprawdź, kto powinien korzystać z takiej diety i jak powinna ona wyglądać.

przepis na lasagne 29.03.2019

Przepis na lasagne z warzywami, curry i mleczkiem kokosowym

Dieta śródziemnomorska obfituje w warzywa, owoce, chude sery, ryby i owoce morza oraz oliwę z oliwek. Sekret tkwi w wyborze nieprzetworzonych składników dobrej jakości. Nasza propozycja to warzywna lasagne – prosta, delikatna i aromatyczna dzięki dodatkowi pasty curry i mleczka kokosowego.

orzechy właściwości 22.03.2019

Orzechy – porównanie właściwości odżywczych

Nie ma wątpliwości, że orzechy to jedne z najbardziej wartościowych i bogatych odżywczo elementów naszej diety. Stanowią doskonałe źródło niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-3 i 6 oraz cennych składników mineralnych i witamin. Z tego artykułu dowiesz się, jakie właściwości mają orzechy.

×